søndag 7. september 2014

Har DU mye restegarn?? hehe

Har rota litt inne på rommet i dag også eg, 
bare SE hva som lå oppi den ene boksen med ALT
tilhørende garn og det trenger til å fortsette hehe 

Det var i april i fjor eg startet, 
det er sånn TYPISK vår og høst prosjekt dette her!
Lett og enkelt å bare dra med seg ut på terrassen
eller godt oppi sofakroken.

Da slenger du bare armen ned i kurven og snapper til
deg en ny farge etter hvert-enkelt å hekle tråden
inni etter hvert så det er LITE som skal festes 

Lappene hekles sammen etter hvert :) 
Eg har vel heklet ca 1/4 av teppet, 
får veldig lyst å bare å kaste meg over det akkurat
men denne kroken tåler jammen ikkje flere prosjekt
akkurat nå! Eller.....? 


Hvis du nå tenker på alt restegarnet du
 har liggende så er det bare
å finne frem heklenåla for HER har du oppskrifta
MoHaaaaa

KOS deg, det er KJEMPE gøy! :) 
HELT SANT <3  


Fant mye rart og fint eg ser du, synd med dette flotte
pannebåndet eg strikket til Jr for et par år siden, 
typisk at det var FOR lite da det kom av pinnen! 

Det er med andre ord helt ubrukt har ligget pakket
i silkepapir siden det ble lagt på hylla-nå lurte eg på om eg 
bare skulle selge det??

Ja hvis noen er intressert, det er i tilfellet en
flott Julegave :) 

Om eg skal si det selv så er det veldig fint strikket, 
fast og godt og heller ingenting å si på monteringen :)  
Det er dobbelt 

Det er strikket i Smart og eg tenkte
 en 300 kr INKL porto ;) 
Hvis du er intressert kan du sende meg MAIL ;) 

Pannebåndet måler ca 54 cm, 
da passer det alt fra 54-58 cm ca vil eg tro

******

Den LANGDRYYYYGE ryddinga mi fortsetter
nok utover i uka og den..... TTT!!!

Men nå, siden det er fine søndagen skal eg ta
å få arm nr 2 på Viggo på pinnen :) 
Eg heklet faktisk 5 lapper til teppet mitt i går! WOW!
Muligens det blir hekling til kwellen, men først Viggo!

Setter på en spennende serie og bare nyter det ;) 
Har vasket glassbordet og det burde holde for i dag, 
at kjøkkenet ser bomba ut etter i går kjenner eg ikkje til!
Det luftes det pga frityren så det er IKKJE et egnet
sted for meg MoHaaaa Dvs noen ANDRE må rydde hehe 

Håper du også har en fin søndag? 
Etter fredag er jo det beste dagen i uka, eller hva??

Har ikkje tenkt å kle meg heller, skal bare valse rundt
i pysjen med håret i en dott
Den Usminkede sannhet!!! hehe








Jaja, 
KOS deg masse
og NYT denne flotte
SØNDAGEN :) 







Go`klem fra ei avslappet Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Wenche sa...

Jeg har også et slikt resteteppe liggende. Det blir tatt fram av og til, men nå er det faktisk litt lite restegarn å oppdrive i mitt lager. Må strikke noen flere sokker så blir det mer å ta av. Regner med det er lenge til det er ferdig ;) Ha en fortsatt fin søndag :)

Sylvia sa...

Rester......vel, hvem har ikke det ;)
Jeg har lagt et UFO - teppe i kosestua oppe, og det ligger faktisk pus seg på. Meningen var å strikke på det når jeg sitter der......he he, men nå sitter jeg her nede.
Lekkert det resteteppet ditt da, i de skjønneste farger. Du MÅ bare gjøre det ferdig. For et fargefestteppe!!!!
Her er strax Selmajakka i beige ferdig. Bare lommene igjen, pluss montering og festing av tråder.
Eller er formen helt raua, så det eneste jeg orker i dag er å strikke under et pledd. Vel, to brød står å steker seg i ovnen, så det blir dagens middag :) Det er jo kun meg her hjemme, så noe middagslaging gidder jeg ikke. Og jeg misunner deg ikke den frityrosen på kjøkkenet ditt. DET er også en av grunnene til at jeg ikke er så begeistra for frityr, he he
Kos deg i dag , søndag.
Klemmer

Monica H. sa...

Nydelig teppe du holder på med. Restegarn ja, har vel egentlig aaaalt for mye av det. Har vurdert å strikke/hekle teppe, men så er det all den trådfestinga da som jeg får helt hetta av =)
Kanskje en dag...

Monica H. sa...

Nydelig teppe du holder på med. Restegarn ja, har vel egentlig aaaalt for mye av det. Har vurdert å strikke/hekle teppe, men så er det all den trådfestinga da som jeg får helt hetta av =)
Kanskje en dag...