tirsdag 14. oktober 2014

Eg ble INSPIRERT

Nå ser det ut for at denne skatten skal til pers!
Det er Lace Suri Alpakka og veeeldig tynt ;) 

Eg ble nemligen inspirert av pulsvottene
til Tine Solheim i forrige innlegg!!
*BOMBE* 


 Siden Suri Alpakkaen er såååå tynn skal eg mixe den med
"vanlig" tynn alpakka, da blir det nok bra vettu ;) 

Har siden forrige innlegg tenkt på HVEM eg kan strikke
slike votter til, for det er liksom ikkje helt meg ;) 
MIN MOR! Hun liker sånn, iallefall om eg strikke
de noe lengre, passer jo fint da at 
hun har bursdag 1.november ;) 

Ikkje bare DET, men eg blir til stadighet overrasket av det
der LAGERET mitt hehe Finner jo alt mulig jo!

Derfor skal det jammen meg ikkje mangle
på glitter og stas, tror dette kan blir VELDIG gøy!
Alltid herlig å ha FRESHE planer til morgendagen ;) 

Eg "orker" nemligen ikkje nøste opp den
Suri Alpakkaen nå så det får eg starte med etter
frokost kaffien i morgen, jepp, blir bra dette her gitt ;) 


Nå er det PLANKEKJØRING som gjelder, 
ja denne lapp #3 er nemligen blitt det-
passer ypperlig å se Bones samtidig ;) 
Eg må bare si at eg DIGGER humoren til
Brennan & Booth! HERLIG!
Åja, en Iskald Burn er sprettet!





Da kan eg bare nok en gang
ønske deg en herlig kwell ;) 







Go`klem fra ei IVRIG Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Det ser ut til å kunne bli berre lækkert :)

Lise F sa...

Det må jo bare bli fint, vakkert garn og tilbehør :) Kos deg med "plankekjøringen" ;)

Sylvia sa...

Det garnet ser helt nydelig ut!!!
Blir nok kjempelekkert. Din mor vil bli glad for den gaven, det er sikkert.
Jeg sitter og småstrikkerier litt før jeg skal på jobb. Deilig å starte dagen med varm kaffe og strikking. Så venter det meg også når jeg er hjemme fra jobb i kveldingen.
Ha en fin dag, Vibeke.
Klem