lørdag 18. oktober 2014

Litt Hverdags Romantikk

I dag startet Habibi å kokkelere i 6-7 tiden i morges!!
En del av det han skulle gjøre TOK TID kan du si ;) 

Han beinet ut et lammelår og laget til spyd med rene
filèstykker som han skulle grille ;) 

Deretter kokte han masse Kikerter for i dag skulle han 
lage Hommus helt fra bunnen ;) 
Eg kan skrive under på at det smakte HIMMELSK! 


Ellers så bakte han arabiske brød og me fikk tak i sånne laaange
salatbladet som me bruker hjemme i Beirut-
Fortreffelig herlig måltid ;) 

Du kan si det sånn at når maten var fordøyd stupte Habibi
seng og eg fikk beskjed om å¨vekke han kl 20 ;) 


Da vil han finne...... 
......DETTE på kontoret sitt <3 

Herlige Mamol Kake som han bakte for et par helger siden
(Ja, de har altså ligget i fryseren) og ferske Jordbær ;) 
+ noen søte "beskjeder" <3 

Skal ikkje så mye til som kan 
beskrive mer enn 1000 ord hihi 


Inni stua er det nå dekket på for UværsKOoOS
Jr har bestekompisen på overnatting og jaggu kom ikkje han også
med sekken full av KOS-Jepp, 
det vil ikkje være mangel på noe i kwell hehe  



Eg sitter bare her å NYTER kwellen og skal strikke ;) 
Eg strikker og Strikker på Loppa, men de 30 cm`erene
er jammen meg SEIGE!!! Nå har eg litt over 20......
Men eg er sååååå FORNØYD! :) 




Håper du har hatt en fin KOoOSE dag du også?
Satser på at du NYTER denne fine kwellen ;) 







Ta vare på ØYEBLIKKET, 
NYyyYT det og GLED
deg til det neste ;) 

KOoOS deg<3 







Go`klem fra en veldig avslappet Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Sylvia Iremark sa...

Ikke lenge til du bikker millionen nå :) Så gøy. Morro å lese bloggen din. Blir i godt humør av den :) Ha en strålende helg videre :)

Vibbedille sa...

Hehe det går ganske fort nå ja, håper bare sponsorgavene rekker frem til det bikker hehe Blir spennende og eg GLEDER meg til å trekke VINNERE, MANGEN vinnere ;)

Sylvia sa...

Mmmm blir nesten sulten av all den gode maten til Habibi. Og jeg blir kreativ av å se den haugen med strikketøy, i de herligste farger!!!
Etter en lang dag på jobb i dag ( men minst tre kunder som kunne holdt seg hjemme....... :( ) sovnet jeg sittende i sofaen da jeg kom hjem, med strikketøyet i hendene. Så kom en venninne på besøk, for vi hadde avtalt vin og strikkekveld , men det ble til at vi drakk vin og så på bilder istedet. Veldig koselig det også.
Nå skal jeg bare summe meg litt før jeg går til sengs. Men jeg må bare gratulere deg med alle bidragsyterne til ditt jubileum. Du fortjener det virkelig, sånn som du står på.
God natt, klem

strikkeriet mitt sa...

Hei, flott blogg du har og en lett og sprudlende tone :)

Den kaken gjorde meg nyskjerrig, den så spennende og god ut.

Ha ei fortsatt fin helg :)