onsdag 22. juni 2016

GOD MORGEN - Før Tiden!


*Gjesper* Joda, her sitter eg vettu, trøtt som en dupp etter ca 4 t med søvn.....Ble liggende våken en stund før eg sovnet fordi eg var redd for å bare "Bure" forbi hele
alarmen i morges!

Men akkurat rett før alarmen begynte å spille så satt eg oppreist på sengekanten og skjønte absolutt ingenting! Hekkan! Det var jo midt på natta! De eneste som var stått opp og vel så det var jo fuglekoret i treet rett utenfor!

Subbet ut på kjøkkenet og klikket på kaffi`en før eg startet oppvåkingen mens eg satt på do.
Kaldt vann i fjeset og en real tannpuss fikk fart på øynene
og eg kunne SE det steintrøtt fjeset i speilet!
Klasket noe Serum i ansiktet slik at eg i det minste følte meg litt mer våken enn eg var!



Da runden på badet var ferdig kunne eg pakke meg inn
i morgenkåpa og kaffien var klar!
HVA skulle vel en stakkars gjort UTEN disse edle dråpene?? Eg bare spør!

Selv om kropp og system er fullstendig på trynet etter
en natt i senga er det den BESTE tiden på døgnet,
ja tiden med den første kaffikoppen og en røyk :)
Mmmm bare fuglene og meg!
*Nyter*

Tror du ikkje Ali kom inn i stua litt over 6?? hehe
Ja han måtte sjekke at eg hadde stått opp
og ikkje satt i stolen og sov hehe



Når øyenen så kan fokusere litt ja da eg ha den faste runden med CandyCrush!!! ANGST! JA eg er ER hekta,
MEN eg spiller ALDRI på dagtid, det kan eg ikkje tillate meg for DET er bortkasta tid det, iallefall i min verden. Eg spiller de 5 rundene som er der til frokostkafffi og det samme til den siste røyken før eg legger meg om kwellen :) 

UNNTAKET for å spille på dagtid er hvis eg sitter på et venterom og strikketøyet ligger hjemme :)

Eg er allerede på kopp nr 2 og skal straks til med å klistre på meg et ansikt, ja litt gode kremet og en dæsj med Blush vil nok gjøre seg. Samle rynkene og utvide øynene en tanke, greit å SE opplagt og våken ut selv om
man ikkje helt er det :)

Nå har eg ca 2,5 t igjen før eg må sette meg i bilen
og komme meg av gårde og det skulle vel rekke akkurat vil eg tro, skal bruke tide godt om ikkje annet :)

Skal bli kjekt å lufte seg!





Men du?
KOS deg nå og ha en
herlig formiddag så tastes me
etter hvert :)



Skal prøve å oppdatere SnapChat underveis :)
(@vibbedille)




Go`klem fra ei forventningsfull Vibbedille :)

Ingen kommentarer: