lørdag 4. juni 2016

Skikkelig Kvalitets Tid med fine mennesker


I dag har eg virkelig koset meg og det har vært helt HIMMELSK!

Amira, Jr og eg dro inn på min søsters hytte på Li
i Hommersåk sammen med niesen vår LK og Sjarmøren Trym som nå snart er 5 år :)
Me har virkelig slappet og koset oss :)

Det er herlig å tilbringe en dag sammen med avslappa mennesker som ikkje styrer og lager drama :)
Masse koseprat og oppdateringer, guttene koser seg helmax tross i nesten 10 års aldersforskjell. Den minste syns det er stas med en ungdom og Jr elsker
og  storkoser seg med en smårolling :)

Den lille er like tøff som den store
og de går så godt i sammen :)
En skikkelig herlig gjeng!



Jr var kjapp på å skifte til badetøy, men så absolutt ikkje like kjapp ut i bassenget hehe Selv om det var 24 grader og knall sol var det i perioder en heftig, litt kald vind fra nord.
Basseng var 18 og endte på litt over 20 grader.
Når han først var dukket, ja da fikk shortsen 0 sjanse å tørke, det samme gjaldt for Trym :)





Utrolig FLOTTE gutter begge to <3 

De er bare så snille og gode begge to :)



Når de ikkje badet, ja så var de på trampolinen :)



Denne lille spirrevippen hoppet og spratt noe helt utrolig!
Tenkt du, i september blir han storebror!
Han er ikkje alene om å GLEDE seg :)



Selv om ikkje akkurat dette er et kjempetrix fikk endelig Jr vist en del av det han trener på når han er på
Trampett Treningen :) Hadde lyst å lukke øynene av og til hehe Det går både høyt og fort både med flikk flakk, araber, skru og saltoer! WOW! sier eg bare!



Veldig stolt av denne ungen mannen altså! <3 



Amira fikk leke med håret mitt og eg ente opp med 2 Kardashen fletter til slutt hehe
Ja det ble faktisk veldig fint, bare synd eg gikk rett
i dusjen da me kom hjem :)



Naboen til hytta og svogeren min har visst nok gått litt amokk hva angår trehogst, men jammen skjulte det seg en flott utsikt bak "skogen" som sto her. Me koset oss i sola men Stavanger hadde et dislokk over seg!



Var hjemme i 19 tiden og ble møtt med dekket bord!
Ali hadde laget kafta, chips, hommus, grønnsaker og.....



...han hadde t.o.m bakt arabiske brød! HERLIG mat :)


ENDELIG har eg fått god farge! Nå er det gjort og eg kommer nok til å sitte mer ute de neste dagene :)
Gjør ingenting om det er nordavind for den
kommer ikkje inn på vår terrasse :)

Åååå det er så HERLIG med slike dager!
Eg får virkelig ladet batteriene og blir ikkje sliten,
det er bare KOS :)

Strikketøyet var selvfølgelig med, men det ble liggende
i veska hele dagen! Nå derimot skal det andre strikketøyet frem, jepp, nemligen en sau :)


Har fått en del spørsmål/meldinger i dag om hvordan det gikk på SUS i går og det kan du lese om HER! 





KOS deg og ha en Herlig
kwell og etter hvert en 
Riktig God Natt <3 






Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :)

Ingen kommentarer: