onsdag 29. juni 2016

NY Trekning! - Høsten er ANKOMMET!


På søndag hadde eg Trekning i Jubileumet til bloggen og da skrev eg at eg kom til å ta ny trekning i dag HVIS noen ikkje tok kontakt, nå har eg etterlyst 2 personer både på bloggen og på Facebook og ikkje en lyd. Dvs tiden er nå inne for
å trekke 2 av premiene på nytt, beklager dette til de opprinnelige vinnerene, men sånn er det.

Etter ny runde med Random er det nå

KRISTIN SLETTUM

som har vunnet rulleetuiet for strikkepinner fra Lovely Planet.

Send meg en MAIL med din adresse



Den knalltøffe doble garnholderen fra Jorunns Garn er det

ANN-KRISTIN ELSTAD 
som vant

Send meg en MAIL med din adresse så formidler eg den videre til Jorunns Garn


GRATULERER begge to :)




Ikkje så mye annet å gjøre enn å strikke i dag, ja for ute både BLÅSER og regner det og en skulle jo tro me var MIDT
i oktober! Det er i grunnen ganske så trist skal eg si deg....

Er i gang med 2.bein som du ser og det er så
herlig strikketøy! Det er første gang eg strikker en nøstebarndress på pinne 4,5, syns egentlig det er litt for tykt, men eg ville prøve denne gangen. Strikketøyet ser litt glissent ut, men Holstgarnet er MAGISK, jepp, for det "sveller" i løpet av en vaske og småhullene
fylles og det blir tett og godt :)

Mellom et par regnbyger klarte eg å komme meg til postkassa, men ingen knapper i dag! Man må virkelig smøre seg med tålmodighet når det gjelder pakker fra Kina hehe Kjekkeste pakkene å få :)
Venter fortsatt på 5 knappeposer +
en pakke med 3 herlige vannflasker :)

Fikk jo beskjed på SUS nå sist at eg BÅDE drakk og spiste FOR lite så nå skal eg iallefall bunkre opp med vannflaske
i kjøleskapet slik at det blir enda lettere å drikke :)

Sitter i grunnen her å lurer på om eg skal ta meg en liten kwil(?) Hmm eg vet det trøtte går over hvis eg bare trosser det, men så er det jo så herlige med en kwil og da....
Hmmm *Tenker*





Kos deg og ha en Herlig
ettermiddag og kwell :)




*Finner frem tjukke ullsokker!*






Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: