tirsdag 15. februar 2011

Kom igjen, TAMMY!!!

I går bare flippa eg ut da eg satt å bladde
i DENNE herlige boken!
Eg bare MÅTTE strikke TAMMY MITTENS
med en eneste gang!!
Det GENIALE er at når du "snurper" den
sammen i toppen har du allerede strikket tommelen
på vei opp!

Eg kræsjet meg inn på "Vibbedille Shop",
for eg VISSTE eg hadde ganske mye
PERUVIAN liggende, og DET passet perfekt!
Det SUPRE med dette NYDELIGE garnet er at

det koster KUN 20 kr!!! *ivrig*



Eg strikket på pinne 4-4,5
og herligheten veier KUN 65 gr!



Eg må bare anbefale det!
Eg holder også på med
BONNIE BLANKET
fra samme bok med dette garnet-HERLIG!!!

*******

I dag er det strikke kafè,

men eg fnt ut det var BEST å holde seg hjemme.....
Av og til er alt bare dumt liksom.

Men mamma kommer hit etterpå så DA
blir det samstrikking og de GALNE FRUENE!!!
Herlig tirsdag med mye kjekt på TV



KOS deg og ha en
STRÅLENDE kveld!!



HER kan du ta en titt å se hvor
heftig det blåser i Stavanger om dager,
litt "morsomt" og da........hehe




Go`klem fra en fornøyd Vibbdille ;))




2 kommentarer:

hedvig sa...

Megaherlige votter, Vibbe! :)

hobbyvenn sa...

Tøffe votter. Flotte farger også. Vottemønsteret mitt er fra boken Vottar og vantar av Annemor Sundbø. Har du boken?