mandag 7. februar 2011

Utseende har da LITT å si.....eller?




Hvis ikkje DETTE innbyr til inspirasjon og KOS,
ja så vett`kje eg!!!!



Cluet er at selv det RIMELIGSTE og muligens
meste "simple" garnet kan bli SUPER LEKKERT!!!!
Er sikker på at om eg nå fortalte om det Nydelige
Rowan eller f.eks Debbie Bliss teppe mitt,
ja så hadde du muligen ikkje reagert hehe
SANT??



Men sannheten er at eg så MOTLØST ned
i lappeteppe posen min og var LEI av å måtte
tvinne rundt hver tråd eg skulle ha!

Ja, da snakker eg ALTSÅ om
Safir, Østland OG Viking garn....

Da er det jammen GODT å ha en Hjelpevillig Jr
i hus!!! Satte han i gang med nøstemaskinen
og VIPS så hadde eg et EXLUSIVT Hekletøy,
iallefall UTSEENDE messig hehe

Man kan lett la seg lure.....EGENTLIG hehe

Men, det ga MEG iallefall lysten
til å fortsette å hekle *ler*

KOS DEG!!

Go`klem Vibbedille;))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heei :) Det teppet kommer til og bli kjempe fint :)

hobbyvenn sa...

Så flotte nøster du har fått deg. Godt med litt "spinnehjelp". Og jakken i forrige innlegg er bare så flott. Ser skikkelig varm og god ut. Fortsatt god bedring, håper du snart får vite hva du evt må gjøre for å bli bedre. Klem

Vårsol sa...

Jeg synes du er rask med heklekroken når jeg ser at du holder på med sokker samtidig. Men det er jo godt å ha litt avveksling. Jeg synes du har funnet noen kjempefine farger til teppet, og jammen er du heldig som har nøste-hjelp. Lykke til videre med soker, teppet og altihop.

Ruths datter sa...

Jeg bruker masse Safir og østlandsgarn. Det er veldig greit å jobbe med. Masse farger å velge i Safir også. Ønsker deg lykke til i heklearbeidet.
klems

Ann Tove sa...

Blir ikkje dette fint, so veit ikkje eg.. Kjempefine fargar, falt heilt for den fargen ytterst.

Bitt@mi sa...

Kjempenydelige nøster, ble det:-) Hils Jr og si at han er flink, og særlig med å tegne. Har også kjøpt litt stash fra Øystein, og han er populær også her.
Håper du blir bedre etterhvert og at de finner ut hva som feiler deg? Ikke godt å føle seg elendig og ikke vite....
Klemmer og ha en god dag - fra ei som er søvnløs i natt...