søndag 16. september 2012

Hva kan man gjøre en regnfull søndag??


Jo da, man kan "leke seg" på Pikerommet!
KJEKT når ungdommen liker litt skikkelige saker hehe

Nå når hun har kommet over oransje kremer
og hvite lepper (Jada der ER noen år siden) ja, da
kan t.o.m MOR sminke seg litt ;)

Det er ikkje mye sminke eg bruker til "vanlig", 
men av og til er det kjekt å svinge seg litt!
Ellers blir det med litt mascara for å se litt våken ut hehe

Viktig å shaine seg, man FØLER seg
virkelig bedre selv om man bare "Går hjemme" 



Inni mellomm all sullinga mi har eg strikket på
Jr sine selvbestemte sokker, er nå forbi hælene
og da BØR det gå kjapt!

Utrolig myke og ikkje minst faste de
blir i dette FALK garnet, blir nok mer strikking
av dette garnet ;)) 



Det har REGNET absolutt heeele søndagen, 
så det har blitt mye kosing her i huset ;)

Har blitt både en del film og spilling.
Oppdaget fra vinduet at det jaggu meg var
vokst opp en solsikke der hvor eg matet
fuglene i vinter!
Den var ikkje noe kjempehøy, 
men faktisk ganske så søt!

Minner meg selv på at det snart er på tide
å hamstre inn mat til UTE fuglene!
Må nok lage noen kaker i år, selv om det ikkje frister
nå når terrassen er helt nyoppusset! Hmmmm



Du har nok allerede lagt merke til at eg har lekt meg!??
Jepp det ER gøy med Iphone/Ipad!
App`ene eg har brukt heter
InstaFrame og Instacolage ;)
Du må neste søke de opp pg leke litt selv!

Er i grunnen greit å bruke OM det er
mange bilder man vil ha med i et innlegg ;)


Nå skal eg bare smette Jr under dyna, 
jepp han legger seg tidlig fordi han elsker å kose seg!
Før han sovner leser han Harry Potter nesten 1 t, 
nå er han på bok 4, han er skikkelig god på å lese!
*STOLT*







Håper du også har hatt en herlig helg
og med det så ønsker eg deg ei
EVENTYRLIG flott NY uke ;))







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille ;))

1 kommentar:

Quiltefeen sa...

Jeg er så enig med deg.. Man føler seg mye bedre når man ser litt "ordentlig" ut..hehe..
Her i huset har datteren på 10 funnet sminken min, ikke det at jeg bruker så mye, men hun kommer av og til ut som et maleskrin, hihi...:)
Harry Potter har sønnen min også lest. Han er 13 og ikke veeeeelig glad i å lese, men de bøkene funket!!
Ha en flott uke.. :)
Klem, Kristin