onsdag 12. september 2012

Masse KnuseKOooOSING ;))

Da ble det 2 nye luer til Jr ;)

Utrolig herlige luer å strikke, lette kjappe
og ikkje minst knalltøffe og GOD passform ;)

Oppskriften finner du Her 



Egentlig har eg jo strikket 3 nye luer, 
men den første Tychus`en ble litt "knapp"-
da er det jammen godt at me har flere....... 


......hoder å kle på ;))

Lue var jo kjempesøt til BabyJr!!!
Ikkje prøvde han å ta den av heller ;)

Siden han i tillegg ikkje liker knyting
under haka var jo denne perfekt!

Ble jo akkurat som en Blå Nisse jo ;))

Neste onsdag er han faktisk 1 år
og søndagen etter blir det feiring!
GLEDINGS ;))

Jr og eg var på Lunsj hos mamm`en idag og der
kom altså også BabyJr og Niesen min også ;)

Har hatt en kjempekoselig ettermiddag ;) 


EXTRA koselig ble det jo da Denne 
dumpa ned i posten i dag ;))

Satser på at det blir litt fra denne i løpet av høsten ja!
Faktisk ganske mye flott, eller, BOKA var 
en sann fryd å bla i ;) 

Ellers om dagen har eg en KNALL TØFF
sak på pinnene, den er ikkje helt ferdig ennå
derfor drøyer eg oppskrift og sånt til i morgen hihi
Kuleste eg har strikket på lenge hehe

Regner med å få den ferdig i kwell ;))



Nå skal eg bare kwile og kose meg resten av dagen, 
har gjort en fin innsats i heimen så samvittigheten er god ;)


Formen er ikkje sånn ALLER verst, 
kommer og går og koser meg innimellom ;)
Satser på at alt glir over i stillhet hehe







Nå må du slenge deg i kroken/sofaen etc
og bare NYTE denne flotte onsdagen ;)
KOooOS deg!
Fordi DU har fortjent det!!!



Du bør ta deg en tur inn til
QuilteFeen for hun har Jubileum
og lodder ute skikkelig FLOTTE vesker ;))


Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Quiltefeen sa...

Wow, de var kjempefine..Du er en fantastisk kreativ og produktiv dame, det må jeg si.. Fatter ikke at du rekker så mye som du gjør..:)
Tar av meg hatten for deg..
Kos deg med strikkingen, blir litt på meg også i kveld..:)
Klem, Kristin

Anonym sa...

Hei, kjempe tøffe luer :)
Hvordan unngår du å få hull der du har snudd?

Vibbedille sa...

De blir små hull, men Jr mener det er supert for da blir det lufting i et varmt hode ;)

MEN, du kan bruke Wrap and turn metoden, dette kan du se på YouTube om du ikkje kan det ;)