mandag 29. oktober 2012

Brick Road

Da fikk eg ENDELIG kjøpt knapper!
Var i grunnen på jakt etter noen spesielle skinnknapper, 
men det var jammen ikkje lett! Det var utsolgt ALL OVER!
Men fine treknapper funker jo det også ;) 


Ikkje enkelt å ta bilder om kvelden, 
men dette er mer for å vise mønsteret/strukturet. 
Likte denne halsen kjempegodt og tror jammen
eg må ha ein sjøl og! 


Det geniale med Brick Road er at den kan brukes
på mange forskjellige måter ;)
Bare til å bruke fantasien ;)

Halsen er strikket i Nepal på pinne 5
og det gikk med 114 gr



Ok, da har eg vært på SUS, 
ble ikkje gjort så mye i dag annet enn trykking
og klemming. Det ble konkludert med at uansett
utfall av biopsien burde den fjernes grunnet størrelsen.
Kulen er på størrelsen med ei stor klinkekule, 
JA eg kjenner den på flere måter.

På onsdag skal det tas en del blodprøver
og innen ca 1 mnd blir det biopsi
og ultralyd-2 uker etter får eg resultatet.
Målet til legen var å være ferdig med denne
delen før Jul så får operasjonen vente til over nyttår.
Hvis dette tidsskjemaet holder er det jo ganske kjapt ;)
Satser på at alt går fint og at me får en rolig Jul ;)


Sov noen timer da eg kom hjem, 
var litt skutt ja så det gjorde godt ;)
Derfor blir det nok litt strikking og Tv/Film ;)





Kos deg du også
og ha en fin kveld 
og ei strålandes uke ;)







Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Fine kanppa det der.Lykke til med prøvene.

hobbyvenn sa...

Det var jammen noen nydelige knapper. Synes de passet perfekt til den flotte halsen.
Luen var kjempetøff også. Spørs om ikke det blir en slik på pinnene her også etterhvert.

siddisisalou sa...

Flott ! Blir skikkelig inspirert til å gjøre ting av å stikke innom bloggen din. Du lager så mye kjekt.
Godt å høre at det kanskje kan blir litt fortgang på de på SUS - ikke en dag for tidlig !