torsdag 31. januar 2013

Nok en Flet Lue ;)

 Det var som du ser bare å fortsette med lue strikkinga!
Som oftes blir det både 2 og 3 når det er
noe både Jr og eg liker ;)


I grunnen en kul måte å bruke
opp litt restegarn ;)

Strikker fortsatt i Peruvian Highland Wool


Jr er nok en gang kjempefornøy!
Nå lurte han på om eg kunne skaffe til vei
sånn skikkelig selvlysende NEON grønt garn!
Jepp, for ei lue i det kunne han tenke seg ;)

Kjempekjekt når ungene selv kommer med ønsker ;)

Nå har han bestilt opp til flere par sokker, 
så det er tvilsomt at eg noensinne blir arbeidsledig ;) 


NY kurve er rigget til ;)
Dette er VM Strikke Kurven!

Har bestemt meg for å strikke Marius Hettejakke-
til meg selv only!

Har hatt liggende en god del Peer Gynt og
skal de til pers! Litt vanskelig den ene fargen der, 
den er sånn nydelig dus/tåke petrol ;)
I hodet mitt blir denne jakken lekker-
Hvitt mønster og kamelfarget hette og kanter ;)


Planen for kvelden er å strikke prøvelapper
for å få den perfekte størrelsen ;)
Da trenger eg ikkje kaste bort tiden på det
når VM starter ;)






KOS deg masse og ha en
herlige kwell ;)



Eg har snopet meg nye koseklær i dag
på min favoritt butikk Gina Tricot!
Skikkelig herlig ;)








Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;)


4 kommentarer:

Elin sa...

Enda en kjempefin lue! Morsomt at sønnen liker dem så godt. Min er litt kjedeligere i fargene enn dine. Flotte farger på garnet til Mariusjakken din. Ha en koselig kveld:-)

Mitt lille roterom sa...

Artig og flott den lua ja!
Må si jeg gleder meg til å se din Marius Hettejakke :)
God helg - den er like rundt hjørnet!
Klem"

Unknown sa...

Flott lua du har strikka igjen !
Så koselegt når dei unge komme med ønske om ka dei vil ha !
Lykke til med jakka di, herlege fargar !
Ha ei riktig god helg !!!

GryHege sa...

Flotte Flet-luer du har laget!
Du skulle jo vært med på luealongen på Uformelt. Da hadde du jo hatt full pott (2p.) i januar allerede.
Lov å slenge seg med etterhvert også, hehe.