onsdag 6. februar 2013

Mange type nytelser ;))

ENDELIG etter ca 2 uker venting ramla disse nye
Karbonz Pinnene ned i postkassa ;)

Har hørt MYE godt om de så nå håper eg at
de lever opp til forventningene-
Jr ønsker seg MANGE sokker derfor må eg snart
få et par på pinnene slik at eg kan teste herligheten ;)) 



Men, det må nok vente for i disse dager er eg alt for
opptatt med en annen nytelse ;)
Nemlig denne tynne lette jakk i Holst som eg meldte
på Ski VM Strikkinga ;)

Foreløpig så ser dette meget bra ut ;))


Ute er det forresten SOL, men likevel minus
dvs et FANTASTISK flott vintervær ;)
Men eg gleder meg nå helst til grilling og vårblomster ;)






Men du?
Om du er med på Ski VM eller ei, 
KOooOS deg og nyt denne
eventyrlige gode dagen ;))








Go`Klem fra en glad Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: