onsdag 10. juli 2013

An adventuroues day

2 GODE kamerater på TOPPEN av Lifjellet ;)
En skikkelig god og ikkje minst FLOTT tur ;)

I dag ble me 3 hentet av nevøen vår TH og me kjørte
altså til hytta på Li, der møtte me BabyJr og mamma`en hans
(Vår niese LK) TH tok altså guttene med seg og la i vei
helt opp til toppen ;) EG kan ikkje skryte på meg at eg
har vært med på denne turen, eg bedrev Pool Knitting hehe


Sjekk den utsikten, her er det 
Sandnes/Stavanger i bakgrunnen;) 


KULT! 


Det gjorde seg virkelig med 
ein real dukkert etterpå ;) 


Eg liker ikkje å bruke navn på ungene under bilder så Jr sin
bestekompisen er fra nå av Ravi

Ravi nøt det gode liv og ble både brun OG blid ;)

Etter en time i bassenget satte TH de
i aktivitet igjen! hehe Da fikk de hver sin
hekkesaks(!!!) og fikk lov å klippe en svær hekk!
Du sko sett koss de jobba hehe

Utrolig snille gutter å ha med seg på tur, 
ikkje minst leker de godt sammen med BabyJr ;)
Han var forresten ALL OVER så eg "glemte"
å ta bilder av han i dag ;) 


Skjønneste Skjønnasen EVER!!!!


Ble ikkje den store strikkinga i dag, 
ble helst kaffi, røyk og skravlings med TH og LK ;)
Kjempekoselig å være sammen med de ;)

Godt å kjenne at eg har vært UTE å sittet i sola, 
er faktisk blitt ganske så brun ;)


Men skal eg legge opp til en ny klut
og bare nyte resten av kwellen ;)






KOooOS deg du også og ha
en fortreffelig herlig kwell ;)







Go`klem fra en solbrun Vibbedille ;)

1 kommentar:

Marihøna sa...

Dere er heldige som har finvær i sør :) Nyt sommeren!