tirsdag 23. juli 2013

Wonderful Summer

I dag steg gradene til +25!
Satt ikkje lenge i pysjen kan du si, formen var upåklagelig
så det var bare å "flytte" ut på terrassen ;)

Strikketøy og Burn er "Bænkers"
Ble ikkje mange maskene, siden det er alpakka
ble det til slutt bare kleint!

Ka eg strikke?
Tja, sei det, HEMMELIG enn så så lenge ;) 


Noen nyter SOLA her i nord
andre drar sørover til samme sola hihi
(Flott bilde da!) 


Ikkje bare fikk eg Iphone5 av Solstråla her om dagen, neida-
hun supplerte med en Iphone høytaler 
(GENIALT!) så da kunne
eg bare legge radioen fra 18pil og bue på hylla *ler* 


Greit med STOR terrasse ja, kan ikkje klage på 45 kvm
og fin utsikt-ble jo et ganske så morsomt bilde hehe 


As usual har Habibi kokkelert hihi

HERLIGE sommermat!
Koza og hvitløksalat ;)

KOZA er squash i småbiter sammen med smæsja egg, 
steikt i ei svær gryte med litt diverse krydder.
Salaten er kun agurk og tomat med MASSE fersk hvitløk ;)
KAAAANONDIGG i varmen ;)

Nå sitter eg her med nyfarget hår og eg ble
en deilige "karamel" hehe (Hårfargen altså!) hihi
Satt litt VEL lenge med fargen (Gullfisk hukommelse)
men det ble ganske så fint, klar til bryllup <3 


Nå har eg inntatt sofakroken og er klar for
strikking og muligens litt serie, må sjekke
TV programmet først ;)




KOS deg masse og NYT
SOMMEREN-hvis ikkje får
du kose deg inne ;)





Go`klem fra en solbrun Vibbedille ;)

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Den maten til Habibi ser og høres god ut. Skulle gjerne hatt den i dag, istedet har jeg bare " surrespist" pizza og frokostblanding...... Var i begravelse i dag, derfor var ikke matlysten på topp, og jeg tok det jeg hadde for hånden. Håper det blir litt mere gourmet aktig mat i morra :)
Så deilig dere har det ved sjøen. Jeg har gått tur med hund ( lånt igjen ) hest og datter, på landet i dag. Det var en deilig og lang tur. Og jeg har fått masse farge......
Jeg nyter disse fine dagene, som minner om ekte sommer!

hobbyvenn sa...

Ser ut som dere nyter sommeren dere også. Herlig endelig å få varme og flotte dager. Fortsatt god sommer til deg og dine.. Klem

madebyjulia sa...

Maten ser nydelig ut, og jeg som har en vegetarmann lurer fælt på hvilke krydder han har brukt??? Hadde vært perfekt mat for oss i varmen, og vi kunne alle nytt den samme maten:)