lørdag 11. januar 2014

Colors That Make You Happy

Går unna på tunikaen og nå er eg snart klar
for å dele inn til armene og resten av kroppen :) 

Strikker på samme måte som eg gjorde på
HverdagsJakken, bare at eg la opp 20 ekstra masker
for en tunika vil eg ha litt videre i halsen.
Trenger også litt flere masker rundt mage/hofte/rompe
når det skal være en kjolesak :) 

Planen at eg går over til Still Light oppskrifta 
når eg er passert puppene ferdig :) 
Grunnen til dette er at eg mare ha de lommene!
Eg har en Still Light fra før og eg elsker lommene!

Den rosa stripene mellom stripene er
IKKJE tilfeldig skal du vite, har nemlige en PLAN
hva angår den farger noen senere å tunika`en :) 

I hodet mitt blir den en skikkelig
GLAD kosekjole med grå tights under :) 

Stripene kommer til å gå i turkis, petron, 
litt lilla og grønt`ish tenker eg :)  


Pga de siste 2 store ASK prosjektene mine står plutselig
det store lappeteppe i litt fare!!!
Kjente et stikk av dårlig samvitighet da eg så ALLE
lappene som ligger på bunner av alle hespene.......
Men, som vanlig er eg optimist og satser på MYE rester!
Ikkje sant disse lappene var kule??
Her finner en enkel Tutorial Oppskrift :) 


I dag er det folksomt  her hos oss
og me koser oss en heile haug!
Både Solstråla og Jr har venner på overnatting
og det er fnising, HYL og latter over alt :) 
ELSKER det!


Eg sitter bare å nyter det her i kroken, 
mette er me også etter å ha spist
Habibi sin deilige Pajèla m/rekechips :) 
Det er lørdagens sin det! 







Håper du også har hatt
og HAR en koselig dag :) 
NYT kwellen og KOoOS
deg masse :) 






Go`klem fra en lykkelig og optimistisk Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Solfrid sa...

Her var det virkelig fargeglede.

Unknown sa...

Så artige lapper - nydelige farger å bli glad av !

hobbyvenn sa...

Blir spennende å se tunikaen ferdig. Den ser ut til å bli flott. Og teppet ditt må du jo få ferdig. Tenk deg det i sofaen eller i godstolen til våren... Du kan jo evt hekle noen ensfargede lapper til å ha innimellom om du skulle få for få rester.. Ha en god søndag og en flott ny uke! Klem

Anne sa...

Dette blir nok en skikkelig glad-tunika med de flotte fargene! Spennende å se når den blir ferdig;)