lørdag 25. januar 2014

Den STORE blåsbort dagen



I dag har me skikkelig InneStrikkeKose-Vær!
Bare se denne snutten, eller HØR
på denne snutten er vel mer riktig hehe

Har skikkelig problem med å holde mobilen! 


Straks ferdig med lommeinnmat nr 2, 
gått litt tregt i dag-har dilla så mye ser du ;) 
Satser på at når eg nå tar kwellen etter en time på sofaen
så kommer eg nok i havn ;) 

Er egentlig en helt genial måte å strikke litt
spesielle og tøffe lommer på ;) Digger de ;) 
Kommer selvfølgelige tilbake med linker
til hvor eg har plukket fra oppskrifter ;)  


Når tunika`en er ferdig skal eg 
tilbake til dette hemmelige greiene mine
som er barselgave til vårt 2. grandtante barn ;) 
Prinsessa kommer som sagt i begynnelsen på mars, 
men OM dette ikkje blir ferdig kommer 
det til god nytte likevel ;) 
Dette kan nemligen brukes i mange år, 
ja t.o.m som voksen kan det brukes ;) 

Men eg skal også få de kule pulsvottene på pinnene, 
ja for de bare eg ha ;)  


Jr har også en hobby, litt snodig så dan!
Han ble helt fasinert av serien med glasser fra CocaCola
for et par år siden da de ble presantert av McDonalds ;) 
Nå går me TOPPEN 1 gang i året å spiser der og siden
man må kjøpe ex.Stor meny for å få 1 glass ble det
ALDRI glass på han der i fra.

Men, da me for en stund siden var innom Fretex
fant me et par stykker, 
derfor gjentok med dette besøket med
jevne mellomrom og nå har han ALLE glassene ;)
(Ser det mangler noe hehe er nok til vask)
Selvfølgelig står de på utstilling i stua! *Stas* 

Me fant t.o.m et par nostalgisk gamle glassflasker ;)  


I dag har EG laget middag!
Kylling med pesto er bare såååå SNADDER!!!
Har skrevet om dette før, 
men litt kjapt kan eg fortelle
at du skjærer opp kyllingfilene, steker de, 
legger de ildfast form, 
hell et glass pesto over + 
en poste stekte pinjekjerner med hvitløk, 
sett i ovnen på 150 gr mens du 
koker pasta-serveres med salat :) 

ULEMPEN med å laga mat 
for meg er at da spiser eg ikkje!
Eg blir så dårlig av matlukt, 
men etter 2-3 t spiser eg som regel.
Ganske trøttende for eg kunne jo egentlig
tenkt meg å lage mer mat enn det eg gjør 


Nå inntar me kwellsroen her og eg er klar for
strikkekos-det er vel du også nå?

Ute herjer vinden og det fjoner litt snø, 
men det er ingen sjanse for at snøen legger seg ;) 
Eg syns at så lenge snøen ikkje kom FØR
jul, ja da kan den bare holde seg på fjellet hihi 







KOoOS deg masse og
ha en trivelig herlig kwell ;) 
NYT den ;) 







Go`klem fra en litt sliten, men optimistisk Vibbedille ;) 

Ingen kommentarer: