fredag 11. april 2014

Ønsker deg en EVENTYRLIG flott Påske

Påsken blir som vanlig hjemme og DET liker me, 
i år hadde me uansett vært vært 
hjemme siden Solstråla er russ ;) 
I dag er det på med russebuksene 
og DET gleda hun seg til ;) 

Kyllinger kan man overhodet ikkje ha FOR mangen av hehe


 Både kyllingen, høna OG hanen er klar for FERIE!
JuHuuu Jammen var det ikkje et speilegg der også hehe


Var det noen som sa BILLIG snop!??
MoHaaaaa

I morgen får ungene sine egg, 
me hadde en "diskusjon" her ser du;
Vanligvis får de det på påskafta, men da er det liksom mye
snop og skole etter helga...Hmmm....
Skoledager+snop=ikkje kos syns de hehe
Ungene fant ut at i morgen var en FIN dag for påskeegg, 
da har de sitt eget snop å kose seg med heeele påska, 
JEPP eg var enig i det, Påskeharen har de 
slutta å tro på uansett hehe

Mitt eget "påskeegg" er ordnet;Strikketøy!
Satser på å få ferdig genser nr 2...... 


.......+ at eg skal starte på et par sokker til Jr ;) 
Rota litt i sokkelageret mitt og dro frem 2 gamle
6 tråds Online nøster og han valgte det grønne, 
da blir det brune på meg ;) 
ELSKER disse gamle typene av både Online og Opal ;) 
Jepp, EG skal kose meg eg ;) 

*****

HÅPER på masse SOL neste helg også!
Eg og ungene har planlagt en skikkelig tur til
Hellestøstranda for Jr skal ha årets første bad hehe
Passer fint å gjøre det på påskafta 
Jepp, for da kommer me hjem til heilstekt kalkun, 
AKKURAT som på Julafta ;) 


Håper du også får en fin påske ;) 
Enten du er alene eller sammen med noen ;) 
Kjenner du noen som er ensomme i påsken? 
Stikk inn på en kopp kaffi, DET kan gjøre GODT ;) 






KOS deg MASSE, 
ha en vårlig og fortryllende
HERLIG uke og Påske ;) 






Go`klem fra en Glad og fornøyd Vibbedille ;) 

Ingen kommentarer: