tirsdag 26. august 2014

Blir man EGENTLIG eldre??

Blir man sånn EGENTLIG eldre?
Eller VOKSEN for den slags skyld??

Helt ærlig?
EG føler meg ikkje en dag eldre en max 25!
Helt sant hehe 

På bilde er eg 18 og SUPER aktiv!
I denne alderen drev eg med Fitness, karate, 
vannpolo, Isdans og diverse skisport :)  


Her er eg 19, snart 20 og det er 
dette året eg møter Habibi :) 
Begynner så vidt å bli voksen ;) 

Dette bilde ble tatt i Oslo i forbindelse med en kampanje
for DetNye. JEPP, eg jobba faktisk som modell i noen år :) 
Var gode lommepenger det hehe


I morgen fyller eg 44 år og føler meg egentlig ikkje
en dag eldre bortsett fra litt skavanker her og der hehe
Men man kan da overhodet ikkje klage, eller hva?
NOP, godt har man det jo med snille mann
og fornøyde unger :)  


Har rydda litt i dag også, bare akkurat nok til at 
samvittigheten tillater meg å sitte i kosekroken :)  

Finner masse kjekt når man holder på sånn hehe
Husker du DETTE som veldig mange heklet på i fjor?


Et litt anderledes Bestemor teppe, skikkelig gøy å hekle!
Men som vanlig dukker det opp "noe nytt" og ting
blir liggende.....KJENT FENOMEN!

Eg rigget det til på nytt i en kurv med mer garn
sånn at når lysten kommer er det bare å hekle ;) 

Liker veldig godt fargene i dette :) 
Egentlig ikkje såååå mye igjen å hekle heller.....Sukk! 


Fant også ei SUPERKUL strikkeveske som var fylt opp
med Delight Garn som er beregnet på Dette Teppet , 
men som med så mye annet 
blir det liksom bare liggende.....
Det hender eg tenker på det da, sånn inni mellom hehe 


Det dukket opp 2 vesker i en serie faktisk!
Husker det nå! Den lille fikk eg i gave en gang og da spurte
eg giveren fint om hun ville sy en lik en bare STOR!
Er så glad i disse og nå står de så fint her i stua ;) 

Det er jo akkurat som å være på Shoppetur jo :)  

Har også ryddet ut av ei kiste og en kurv i dag
så du kan si eg sitter veldig godt ;) 
I morgen blir fri for rydding, da er det bare digge
meg selv dag hehe Det er vel lov?? hehe


Habibi har laget digg mat som magen min liker :) 
Pajela med reker, kylling og rekechips-JAMMY!

Sånn ellers er det faktisk en god dag, 
sola skinner også-noe den alltid gjør rundt min bursdag hehe

Har skikkelig go`gang på raglanfellinga
og den skal eg fortsette med mens eg koser
meg med Criminal Minds-
Skikkelig BRA serie det der ;) 

Håper du også har en fine dag?







Ønsker deg en herlig
ettermiddag og en
KOSELIG kwell :) 






Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille ;) 

9 kommentarer:

gimmeline sa...

Hei hei :) det slo meg at det koselige hekla teppet i dette innlegget måtte da kunne brukes akkurat slik det er? ... som løper? ...på et langt bord? Trenger du å gjøre noe mer med det?
Forøvrig: JA, det er lov å digge seg sjøl en gang i blant! <3 <3 nemlig!

Vibbedille sa...

Trenger absolutt ikkje gjøre noe mer, hadde jo selvfølgelig brukt et annet garn enn PeerGynt da hehe Men JA, dette kan blir en flott løper :) Sett i gang ;)

Glafo sa...

Vi blir aldri voksne, kun eldre. Bare vent til du blir 50 år. DA begynner tiden og gå bakover og man har en tendens til å få en ganske så barnslig attitude §;o)

Sylvia sa...

Heisann, grattis med dagen i morra, Vibeke. Da må du kose deg masse, og ta imot det du kan få. Jeg har om tre uker, og vil helst la det hå i glemmeboken, for da er det et år til 50. Men jeg er bare i 20 årene inni meg, og det er DET som teller, sant?
Regnet med at du må ha jobbet som modell, pen som du er. Og du har så fin hud!!!!
Morro å se på de gamle bildene av deg. En skikkelig rå berte, var du. Det er du ennå, he he
Klem fra meg.

Vibbedille sa...

Takk for fine ord Sylvia <3 Jepp, må jo skryte litt hehe Jobbet for Prestige ModellByrå her i Stavanger og Modellakademiet i Oslo-KNALLKJEKK tid! ;) Kom faktisk på 3. både i Frøken Norge og Miss Norway-2 år på rad! Off av meg, nå er det ikkje plass til mere skryt hehe

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med dagen din.
Nei en er ikke eldre enn en føler seg.
Syns ikke det er rart at du var modell,
du er jo ei flott dame nå også.
Selv i pysj :)
Ønsker deg en herlig bursdag :)
Kos deg alt du kan :)


Håndarbeidsfrua sa...

Like flott den gang som nå, bare med litt mer livserfaring.
Husker teppet godt, spennende å se hvor lang du komme med det denne gangen. Det er jo så mye som dukker opp og ødelegger planene en har. Men så blir det jo laget masse flott da. Stilige vesker, for ikke å snakke om garnet oppi. Har noen slike godbiter her også som får komme frem og bli beundret er stund før det blir lagt pent på plass til det byr seg en anledning hvor det er et eneste rette å bruke. Kos deg nå med raglanfellingen så skal du se at klokken snart passerer midnatt og det eksploderer i din innboks. Velfortjent.
Klem fra Liv

Lisbeths Verden sa...

Masse gratulerer med dagen din i morgen :) Nei, i hodet er vi alltid like ung, heldigvis, klem fra Beth

Barwitzki sa...

Hilsen til deg og masse gratulerer til dagen din... kos deg... ha moro og glad. Og nei vi ikke eldre - vi smartere og mer avslappet:-))) Ha en riktig herlig dag.
Klem fra Viola