fredag 21. januar 2011

Dotten kan SE!!

Det er UTROOOLIG mye fiklerier med en Lama
skal eg si deg! Masse smått om skal hekles
og sys sammen , men såååå blir det jo ganske.......



......SØTT! hehe
Tror den blir BEDRE når den får på seg den
HERLIGE luen!!! Bare vent å se fargene hehe


Nå skal eg til med å hekle
bein og hale, dvs 5 deler til som skal sys på!
Blir BRA dette her!



Ahaaaa det er HELG og DA liker
Habibi seg godt på kjøkkenet!
JA, for du vet, HELG=KOOOOS!!


******

Så i dag tok Jr og eg helgehandelen
og fikk det om trengtes i hus,
er LITT jobb det også!


Men NÅÅÅ har me inntatt ROEN her
og skal bare NYYYTE en herlig fredag!
I morgen formiddag 11-14 er det bursdag på Jr
Metro Lekeland,DA blir det OFFENTLIG
strikkekos i sofaen der på meg!
Kjekt med litt ACTION!! hehe




KOS deg DU også
og ha en HERLIG fredag!
Husk:Fredags KOS! hehe




En SKIKKELIG Go`klem fra Vibbedille ;))

5 kommentarer:

Hanne sa...

Den lamaen var jo råååå, så kjempe søt. Munnen sikler over de kanelbollene, for en herlig start på helgen GroVibeke :D

Teabsile sa...

Herlig lama! Og for en tålmodighet du har.
Håper du får en superduper helg.

Fru Keilegavlen sa...

Så herleg lama!!! Gler meg til å sjå den heilt ferdig!! :)

Pernilla sa...

Så søt den laman blir. Kanelbollene ser smaskens ut ønsker jeg hade det hjemme til helgen.
Ønsker deg en riktig fin helg!

Pernilla

Kristin72 sa...

Den lamaen var herlig du. ha en knakende fin helg med masse strikke og heklekos:)Jeg er så glad du har kommet på blogspot, for da kan jeg følge den inspirerende bloggen din enda bedre :)