torsdag 13. januar 2011

Da MÅTTE det bli NY blogg!!


Jepp, da bare MÅTTE det skje........det sa STOPP inne på Blogdrive
eg hadde brukt av det som var av plass
og eg er IKKJE interresert i å betale mer der!!
Så nå eg bare prøve meg!!!


Håper DU hjelper meg med det???
EG er jo fortsatt meg og håper eg skal klare å
opprettholde samme humor og humør!
Er vel egentlig bare en VANE vil eg tro?


Men må nok knote rundt her inne noen dager før
eg finner det som er riktig for meg!

Ha`kke peiling her inne eg altså!!

Så dere som har blogg her,
kom med GODE råd og tips!
DET TRENGS TIL GANGS!!!

Da satser eg på at DETTE skal gå bra da!??
Eheee....Hjelp?? hehe

Satser iallefall på at DETTE også skal bli en KOSELIG blogg!!!

Da sier eg bare HEI så lenge.....nå skal eg bare sjekke ut litt eg!

KOS deg og ha en herlige kwell!!

Eg tenkte eg skulle KOSE meg med
Stashbuster Spiral sokker til Jr-
han har valgt fargene selv så dette blir nok
KULT!!



Go`klem Vibbedille ;))

24 kommentarer:

sofen sa...

Flott! Fin farge! Elsker lilla.

Men du må FORT legge inn link til den gamle bloggen her da, det er MYE der inne som er verdt å ta vare på vet du!

Hanne sa...

Gratulerer med ny blogg Vibbedille :)

Jane sa...

Gratulerer med ny blogg Vibbedille. Jeg glæder mig til at følge dig her :-)

Mona sa...

Lykke til med ny blogg. :)

Irene sa...

Gratulerer med fornuftig valg av blogg! :-D

Epletreet sa...

Der fikk "vi" løst det.
Gratulerer med "ny" blogg

benesin sa...

Gratulerer med ny blogg :) Blir nok like kos her inne også ;) gleder meg til og følge med klem fra Bente

Wenche sa...

Å, endelig kan jeg følge med deg igjen. Gratulerer med ny blogg. Gleder meg til å følge dine herlige krumspring med garn og farger.

Charlotte sa...

Gratulerer med ny blogg:) Gleder meg til å følge deg her:)

Ha en trivelig kveld:)

safransax sa...

Grattulerer med ny blogg;) Jeg har og bloggen min her inne på blogspot og er fornøyd med det;) Lykke til;)

Maria sa...

Gratulerer så mye med ny blogg.

Henriette sa...

Gratulerer med ny blogg. De sokkene blir mega kule.

Lunamon sa...

Heia.
Selvsagt følger jeg deg her inne, uten tvil.
Gleder meg til fortsettelsen.

Gro A sa...

Gratulerer med ny blogg. Gleder meg til å følge den. Og så greit for nå kan jeg legge deg til bloggrullen min:)

Astrid sa...

Gratulerer med ny blogg Vibbedille ! Tror du kommer til å bli fornøyd med blogspot... - og du må bare spør om hjelp, så skal jeg hjelpe deg hvis jeg kan... :) Din blogg er og blir en av mine favoritter ! Håper vi snakkes snart !

Klem fra Tante Ulla

Unknown sa...

Gratulerer med ny blog,detta gjeng bra skal du sjå;)

CosiFanTutta sa...

Strålende!! Klart vi hjelper gale tanter!! Bare spør :) Likte fargevalget og headeren din, du er veldig godt i gang. Lykka te ;)

Tutten sa...

Gratulerer med ny blogg :)

Smarie sa...

Gratulerer med ny blogg ;o) Og spiller ingen rolle i hvilken bloggverden du befinner deg Vibbedille, vi finner og leser de hyggelige og morsomme innleggene dine uansett. For selve Vibbedille er jo den samme ! Ha en fin dag.

IngerLise sa...

Gratulere med ny blogg!

Fidus sa...

Gratulerer med ny blogg! Jeg holder på med disse dussokkene, jeg også. Har endelig fått en hæl jeg kan være veldig fornøyd med. Morsomme sokker å strikke- jeg gadd ikke lete etter så mange rester, men enslige nøster må jo også få bein å gå på! Ha en fortreffelig helg!

wims sa...

Grattis med ny blogg. Og jeg har så klart lagt deg til i min såjeg kan følge ordentlig med på deg :O)

lilletrollunge sa...

gratulerer med ny blogg :) følger deg videre her inne :) alltid like kjekt å titte innom bloggen din :)

Venke sa...

Glade farger på de sokkene til junior :-)