mandag 31. januar 2011

Jan Thomas JR hehe

Ja, som du ser så GLIIISTE Jr STORT
i dag da han oppdaget at
HAPPY DAY sto på "menyen"

Ikkje bare betyr det 30 min lenger oppe,
men han DIGGER
JanThomas!!!
Joooda han digger OGSÅ Spiderman og andre helter,

men han HAR virkelig sansen for JT!



Av og til ler han seg ihjel mens han
ser HAPPYDAY, for han syns vel den
lilla jakken til Knut Aril Hareide ble noe mye lilla hehe


Men han er veldig begeistret når damene
må til pers! De syns han OPPRIKTIG blir MYE bedre!




HVEM vet?
Muligens det er et lite modellemne i Jr hehe

Har syns det er LITT kjekt med klær
og syns det heeelt OK å få til jul.


Kanskje det skyldes at han har en
teenårings søster?
For HUN styler han skikkelig før

hun tar han med seg til byen hehe
Da er det Gelè og hvite sokker og

ALT som verre er hehe
Men han finner seg i det og syns det er OK......
Eller....MULIG han gjør ALT for en BYTUR?? *ler*


Kan jo skylde det litt på genene også da,
eg ble tatt opp i Prestige Modellbyrå da eg var
16, og var på Modell akademiet i Oslo da eg var 19.
YES,så fikk eg skryte litt også hehe


Men, HELT ærlig?
Eg har sansen for Jan Thomas eg,

syns han virker så oppriktig og (H)ærlig!
Samma for meg hvilken legning han har,
det er ikkje DET som er VIKTIGST??
OVERHODET ikkje!


KOSER meg med HAPPY DAY
og er glad på deltagerne sine vegne........
ok, innrømmer at DET hadde vært gøy å vært med,
men DA, DA måtte Jan Thomas ha lært seg å STRIKKE!!!
DET i seg selv kunne jo laget en overskrift....eller 2 *ler høyt*
Kanskje han kan strikke? hvem vet?


Men ok, nok nå!
MÅÅÅ eg hekle, har tenkt å passere

20 lapper i kveld!!! *tørker svette*



KOS deg og ha en herlig
KWELL!!





Go`klem fra Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Karipia sa...

Jeg digger også Jan Thomas:)) Junior har skjønt det han......hihi .......herlig:))

Wenche sa...

Tøffing han der JR altså:) Du er rå med heklenåla, 20 lapper!!