onsdag 19. januar 2011

Klappe-KOOOS!

Var i et humør i kveld som KREVDE kos!!!
Siden Habibi var "bissi" tok en turen innom
rommet mitt, NEST beste KOS hehe

Fant et kilo Indiecita Alpakka som StoreSøs
kjøpe i Peru for et par år siden, PLANEN er at
det SKAL blir noe LEKKERT......en dag.....eller NÅ!??


Dette NYYYDELIGE røde her kostet meg nesten skjorta!
(Greit at det inneholder Angora altså!!!)
Kjøpte det til ei kåpe eg skulle strikke,
og HEKKAN det var dyrt i frakt/porto!!
Trenger eg NEVNE toll&Avgifter?????
KÅPA??? neeeheee.........vett`kje! hehe



Lucca er Jr sitt, JEPP!
Hadde såååå lyst på en V-vest til han,
har det fortsatt så DETTE er et
MULIG
"Ski VM"
prosjekt!!! JA! Det var jaggu meg ikkje dumt!
Da burde eg vel SERIØST ha sjans på en PALL PLASS!??
*Tenker litt på det*



Dette er OGSÅ Jr sitt!
Kjøpte det på Tananger Treffet i fjor, fra
Holen!
NYYYDELIG garn og eg har oppskrifta på den

ULTIMATE "Kenguru" Hette genseren til han!!
Hvis eg ikkje starter snart, trenger eg MER garn hehe




Helt til slutt ser du på NOK
en Still Light OG en
Plain&Simple!!
Nydelig garn foresten, kjøpt på
Projo.


Så det er UMULIG at eg blir
"arbeids ledig"
med det første hehe


Så nå sitter eg her ganske UTSLITT egentlig!
For eg VET at eg heller BØR strikke på
den Still Light`en som ligger her+Weruska`en.....
Ja og noen andre små påbegynte prosjekter.....
for ikkje å NEVNE de begynte prosjektene inne på rommet.......


Ja ja , *Dytter ALT tilbake i hyllene* hehe
Strikker LYDIG videre på Jr sin sokk,
kanskje han kan ha de på i morgen?
Satser på det, iallefall om det kommer no kjekt
på TV etterpå.....*ser i programmet*........
JA!!! "Mercy" kommer på TV3, det er ikkje dumt
å strikke til, så DA drøyer eg senga litt til.





Da må du ha en fortsatt
KOSELIG kveld,
og TAKK for besøket!





Go`klem fra Vibbedille ;))

6 kommentarer:

Irene sa...

*sikler på masse lekkert garn*

Ann Karin sa...

Du e jo sååå skjønne.Eg lese og smile. Ser at Posten e kommen fram o . Supert ; ))

Mette P sa...

Her var det masse nyyyydelig garn :-))

Men hvis skriften blir mindre nå må jeg snart bruke forstørrelsesglass hehe...

Wenche sa...

Så mye deilig garn. Ville likt å hatt en tur innom "butikken" din:)

Smarie sa...

Åhhh.....der var det mye lekkert garn ;o) Tørr ikke å titte så mye i mine hyller...har for mye påbegynt...men vet jo at det ligger mye spennende prosjekter å venter ;o))) Ha en flott dag ! Klem

Nina Kristin sa...

Så mye lekkert garn!!!:)))
Nei du blir ikke arbeisledig på en stund;))

Ha en strålende dag:))