søndag 13. februar 2011

Eg er SÅÅÅÅ stolt!!!

Klarte ikkje holde meg, eg bare MÅÅÅ
skryte av Februar Dussen min,
selv om det bare er venstre fot som er ferdig!!
Eg er sååå fornøyd!!!
Selv på den opphovnede foten min ser den jo BRA ut!!!
MØNSTERET er jo bare RÅÅÅÅ lekkert!!!
Er kommet GODT ned på leggen på
høyre sokk også, så her går det unna skal eg si deg!
Juhuuuuu

En annen ting eg er STOLT av og må skryte litt av er JR!!
Da me skulle til mor mi i dag, fant han ut at han

BURDE ha seg et skikkelig strikketøy.
Ja for me skulle jo se Fellestarten for menn,
strikke og drikke kaffi!!




Så da var det bare å sette i gang!
40 m på pinne 7 m/Pronto burde gå bra,

og gutten raste avgårde der han var fult
konsentrert og drakk Choco kaffi samtidig!!
*Smelter et mors hjerte*




Me har hatt en skikkelig KOSELIG dag sammen!
Var jammen GODT å skifte stue!
Har nå sittet inne i snart 2 uker i strekk!





Formen er ikkje god,
foten er FORTSATT hoven og det ser ut som eg
har PÅSKRUDD tær og magen lever sitt EGET liv!
Så det er nok på tide med en legevisitt igjen!
Kan da ikkje gå sånn?????




Nå skal eg rase avgårde på høyresokken
et par timer til før eg finner puta!
Snøstorm i anmarsj så eg belager meg

på en behagelig INNE dag i morgen ja *nikker*




KOS deg og ha ei
HERLIGE uke!!





Go`klem fra Vibbedille ;))





4 kommentarer:

Wenche sa...

Dette er deilige sokker. Mine ble ferdige fredag, men har ikke blogget dem enda.

PerJorun sa...

Godt å høre du har kost deg oppi alt det vonde. Har hatt en flott dag med Maya jeg. Herlig når disse små viser sånn interesse for "våre" ting :-) Kos deg inne i snøstormen i morgen med god samvittighet. Og du, de rosa sokkene var bare sååå herlige! Imponert jeg!!!!

wigdis sa...

Så koselig at jr har begynt å strikke. Det var også en av de store opplevelsene på verdensrekorden, og se alle de unge guttene som kom med strikketøyet etterhvert.
Sokkene dine blir nydelige, herlig farge synes jeg som elsker alt som er rosa.
Håper formen blir bedre snart og at du får en flott uke.

hobbyvenn sa...

Nydelig sokk. Du er så flink til å strikke. Jevnt og fort, en flott kombinasjon... Håper du får en fin innedag i dag tiltross for "vondter". Klem