tirsdag 8. februar 2011

Utbytting av prosjekter ;))

Jr kom svett og SULTEN hjem fra trening i kveld!
Vanligvis er det slik:
"Mamma, gidde du lage kvelds til meg men eg hoppe i dusjen?"
I dag var det:
"Mamma, bare sitt, eg fikse min egen mat"
Ok, tenkte eg, la det stå til!
Resultatet ser du over!
Eg må si eg ble STOLT fornøyd av gutten min!
BÅDE av valg og utførelse!
Ikkje MINST at han ryddet benken etter seg!!

Innemellom i dag har eg koset meg sammen med
heklenåla, så nå har eg 24 lapper!
Går LITT tregt, men har eg BARE 18 stk igjen!
Skal ha noen sånn innimellom med rosa i sentrum,

men eg fant meg en mye BEDRE rosa
som ikkje skriker sånn!
Er vel enig i at den vil gjøre seg bedre?

BRA!! hehe



Så i kveld skal eg virkelig ofre
Cowboy`en min litt tid!
Det går rimelig kjapt nå for det MINKER

jo hele veien! Trenger den i disse dager
så det er BARE å kjøre på!
*Gleder seg*





Har fått tent MYE lys i kveld,
kjenner eg trenger den stemningen!
Har byttet de grønne lyktene med JOOOOSA

telys-staker, et LITE håp om litt vår, kanskje??
Mmmmmm det ble koselig i vinduet iallefall!
På utsiden herjer kulingen da......sukk



*****


Da må du KOOOSE deg du også
og ha en herlig kwell sammen med
FRUENE!!!


Trenger eg å si at EG digger nykommeren!???
*HERLIG*



Go`klem fra en Fornøyd Vibbedille ;))



Ta turen innom til BITTAMI,
hun har Jubileum på gang!
Lykke til!!

4 kommentarer:

Nina sa...

Så flink gutt du har! Ha en herlig kveld du også, tror teppet ditt kommer til å bli helt nydelig! :O)

Wenche sa...

Kjekt når ungene ordner sjøl, enda kjekkere når de rydder opp etter seg:)

hobbyvenn sa...

Så flink junior var da. Veldig greit når de ordner opp selv. Og teppet ditt blir nydelig. Så flittig du er.

Xhantipppe sa...

Gleder meg til å se teppet ditt ferdig. Liger veldig godt fargene du har brukt. Og så flink jr er til å fikse sunn mat selv!