onsdag 2. februar 2011

REN nytelse og luksus!!

ÅÅÅååååå eg har fått en gave!!!
SEEE på denne lekre Meisen....sukk.....
Den er definitivt NØDT å bli et lekkert
sjal.....TIL MEG! Nå må eg skjerpe meg gitt!
TanteUlla er jo helt rå på Meiser,
det var av henne eg fikk denne lekker bisken......
eg blir helt frustret eg, for eg har problemer
med å bryte den opp å sette i gang!!

De er jo bare så lekre der de bare ligge syns eg.....
så lukter de veldig godt og!!


Eg har ikkje havnet ut på denne galeien.....enda iallefall!
Men alikevel har eg 22 hespler!!!

Noen er i tvungen bruk, mens resten koser seg
i hylla....enn så lenge!



I dag blir vel noe av min oppmerksonhet rette
mot dette plunderet!
Det går TREEEEGT forløpig, men regner med at

tempoet øker når eg er på mønsteret.
Ja, det er TYNT!!! Men, lekkert!!



********


I dag er det skikkelig ruskevær her,
så eg er glad eg ikkje trenger å gå ut!!
Litt laber form, men klager da ikkje *ler*


Habibi har t.o.m laget linsesuppe,
så dagen kan nesten ikkje bli bedre!!


KOS deg og ha en
super HERLIG dag!



Go`klem fra Vibbedille ;))



5 kommentarer:

jannelea sa...

Kos deg masse! Jeg skal legge opp på nytt nå!
Etter at jeg skulle dele over på pinnene i går så jeg at jeg hadde 62 ikke 68 masker...
På an igjen.

Flott garn da!

Wenche sa...

Mmmm, linsesuppe, den var god. Jeg har også startet på sokkene, men det blir vist vanlig rett og vrang her. Nydelige farger på de meisene (bare ørlite grann misunnelig)

Pernilla sa...

Åh, så mye fint garn. Gikk inn på Projo for og bestille av det nydelige rosa garnet men ack nei ikke denne gang, det var utsolgt.
Følger med på denne sokkestrikkingen, sokkene er kjempefine.
Klem Pernilla

Unknown sa...

Nei nå ble jeg sjalu, jeg har aldri snust på en meis. Fy skamme meg, unner deg meisen altså. Ha ha ha, har bare en av de dagene ffff osv. Fortsett arbeidet med den herlige bloggen din på den måten du gjør, jeg nyter å lese innleggene dine. Din er på topp 6 lista helt klart :))))Klem fra Kristin

hobbyvenn sa...

Meiser er herlig ja. Har bare noen få bunter jeg da, men med samme problem som deg: nesten umulig å sprette de. Vil jo lage det ultimate produkt av så herlig garn... Og sokkene dine blir nok flotte vet du.