torsdag 3. februar 2011

KASMIR Sjal ;))

Da har Nevøen min som er i Afghanistan nok en
gang klart å sende meg litt sjal!
MASSE flotte farger denne gangen!!
Hvis du har lyst på et sender du meg
en MAIL og eg sender det fraktfritt
hjem til deg.
Sjalene er Phasmina, noen er 100% Kasmir,
noen i 70%Kasmir og 30% silke, de det er mest av er de
samme som forrige gang+det er noen av de TYKKERE!!!
Jepp, eg har snappet til meg 1 rosa og 1 gult!!
*ler*
Så da er det bare å NYYYTE synet!


Bilde 1:
Øverst: Svart, grått, turkis,
2 stk lavendel, himmel blå, Cerise, oransj

Bilde 2:
1 stk knall grønn (STILIG!), 2 stk Oliven,
brunt, 2 stk kobber brun, sjokolade brun(solgt), karribrun

De på bilde 1-2 er 160 cm X 70 cm

De neste er 180 cm X 75 cm





Bilde 3:
Disse er noe tykkere.
Turkise(solgt) og Sterk Rosa (litt struktur)


Bilde 4:
Disse er også tykkere,
Petrol/Svart,(solgt), mellom brun (solgt)
Det mørkeste er igjen


Bilde 5:
Dette er de tykkeste,
Petrol/Svart(solgt), Brun/gyllent-mønstret og vakkert!!!!



*****


Hvis du finner et her er det fint hvis du oppgir
hvilket bilde DITT sjal er på slik at du får det
riktige, det er forkjell i prisen etter tykkelsen.
Bare send meg en MAIL så fortellere eg det du trenger å vite.


Nå har eg ganske mange av disse sjalene,
bruker et HVER dag!!


De kan brettes og brukes som sjerf, eller brukes

i full størrelse over skuldrene.


De er lette og rektangel fasong.


Da håper eg du finner et DU liker!


Ha en herlig dag!



Go`klem fra Vibbedille;)

3 kommentarer:

Wenche sa...

Nydelige sjal du har fått i posten.

hobbyvenn sa...

Så fine sjal. Flink nevø du har...

Anonym sa...

De var virkelig lekre!