onsdag 31. august 2011

A`id og en skikkelig KOSE-MOSE dag ;))

I dag er det A`id, Muslimsk Høytid etter Ramadhan.

Jr har spart+det er tradisjon at ungene får en liten pengegave

fra pappa`en sin- veien gikk KJAPT til

Build A Bear på Kvadrat!


Han hadde på forhånd bestemt seg for en sjimpanse,
og her er han i gang i fyllingen!
Jr er den som trør på pedlene!


Så er det GODE egenskaper som skal på
plass i HJERTET!
ÅÅÅÅ JA, sjimpansen har et BANKENDE hjerte!

Når det er ferdig må den bades! hehe
(Bare på "lissom" liksom hehe)


Etter noen timers shopping måtte me voksne

bøye oss og gå på McDonalds! Jaja


Og SÅNN ser "Alje" ut!

Åja, den fikk Fødsels attest!

Ka du trur!??

+ dennå kan søkes opp på nett OG spilles med!!!


Eg hadde på forhånd bestemt meg for at DETTE

heftet SKULLE eg ha!

Så dette er bare TVANGS nøstene eg måtte kjøpe!
Damen bak disken hadde STERKE meninger

og PÅSTO at eg MÅTTE kjøpe garn til et

HELT prosjekt!!! TULL sa bare eg,

HVOR stå DET henne liksom!?!??



Eg tok først 2 Drops nøster, men eg måtte gi meg og ta

Sandnes sitt garn, jaja, det blir nok noe til "Alje" hehe


DENNE genseren skal eg strikke til Jr,

bare eg skal bruke HOLST sitt garn!

Tenker dette blir en deilige genser *nikker*



Ellers blir det nok litt klær

til denne HERLIGE fyrer!




Var innom "WearHouse" også og DER fant eg

DEILIGE koseklær og hettejakker.

nå sitter eg her nydusjet og glad

og bare nyter og koser meg!



NÅ skal det strikkes!!






KOS deg og ha en

DEILIGE dag!!





Go`klem fra en FORNØYD Vibbedille ;))





2 kommentarer:

Line Kristine sa...

Sånt tull har jeg aldri hørt! De kan da vel ikke pålegge noen å kjøpe garn til et helt prosjekt fordi om man kjøper et oppskriftshefte. At man må kjøpe garn som er brukt i det aktuelle heftet kan jeg finne meg i. Men det må da holde med et nøste, vel?

Vibbedille sa...

Etter MYE om og men slapp eg unna med 2 nøster,så heftet kostet meg ca 120 kr hehe