fredag 26. august 2011

Herlig Helg ;))

JADDA, som du gjerne ser var det en HERLIG start på helga-


eg mener, med en sånn KOSE-KLUMP i Posten så blir det vel det????




Lyst på en du også??


Da bare MÅÅÅÅ du klikke deg inn HER!!!!


Det er et HIMMELRIKE av farger!


Eg bestilte meg like godt en spole med 500 gr


til den nette sum av 149,-norske!!!


JAMMEN ikkje verst!




Elles selges garnet i nøster på 25 og 50 gram


KOOOS DEG!!!!


(Ps. GJEM Visa`en om du ikkje har tenkt å shoppe hehe)


Nøste 1-2-3- av 5 sier GOD helg!




KOS deg og nyt denne
HERLIG høst KWELLEN!!




Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;)



7 kommentarer:

Hilde Kristine sa...

Likte best de 3 siste nøstene jeg :)
Kos deg med stikkingen.

Sissels sa...

Heldige deg.
Kos deg skikkelig med de søte nøstene. Må sjekke ut det garnet der tror jeg.
Ha ei skikkelig god helg.

(mon tro når blogspot kommer i orden igjen, må jammen legge inn navn/bloggadr)

Anonym sa...

Åhhhh, det var dei SØTASTE nøstene eg har sett på veldig veldig lenge... herlighet kor dei kan smelte et hjerte totalt... skjønnaste småpusane... skal de behalde dei?

Vibbedille sa...

Hei anonym,nei me har ikkje plass til 5 nøster, holder lenge m Puzi. Så de skal annonseres og gis bort ;)

Fruella sa...

Hei!

Måtte du betale mva for det garnet? En nøste på 500 gr kommer på over 200 kroner, da blir det vel dyrt med moms og fortolling i tillegg...

Vibbedille sa...

ET nøste kostet 187 DK så blir moms trukket fra så det koster UNDER 200, på pakken står det 149kr-totalt MED frakt ble det 237, altså 0 kr i toll ;))

Fruella sa...

Takk for svar! Jeg visste ikke at de trekker ut momsen. Det var godt å høre :-)