lørdag 6. august 2011

Herlige HELGE Prosjekter ;))

Eg er ganske så SNART ferdig med AUGUST Dussene

De var både enkle OG kjappe!



Strikker de i Alpacka Sport

( 30% alpakka, 40% Merino og 30% Nylon)

Kan VIRKELIG anbefales!!



Det går unna på Darrin også!
(link i tidligere innlegg)
Her er CLUET; Nydelig garn og herlige pinner,
så det går rimelig kjipp-kjapp,
ville jo helst hatt den ferdig i går!!!



Så har eg et par ankel sokker som PLUTSELIG
ble satt litt på hold *Panikk*
Må se å få de også ferdig!



Så dette ser ut til å bli en kjekk HELG!
ME LIKE ;))


Sola smiler LITT i dag, men det blåser FOR mye
til å sitte ute å strikke-så derfor nyter eg
herlig garn og pinner inne.


Har fått spørsmål om hvordan formen min er,
om eg er bedre etter at sonden forsvant.


Slik er ståa:
Sonden fikk eg fjernet 30.juni fordi den var tett
og vikarlegen turde ikkje å stikke den opp.


I julen 2010 veide eg ca 83 kg,
da eg ble innlagt i begynnelsen av april
var eg 71 kg, så fikk eg sonden og la på meg
ca 800gr i døgnet, da ble inntaket regulert
og 30.juni da sonden forsvant var eg igjen CA 83-
1 mnd etterpå er eg 78 kg-så eg vet ikkje om
det er starten på en ny nedoverbakke........
Har fortsatt smerter ved matinntak, så eg spiser mer
eller mindre bare når eg MÅ!


De 2 første ukene etter sonden forsvant var eg
propp full av ENERGI, men kjenner nå at
lagrene er under halvfulle......


Ang CT så ringte eg SUS for å høre OM de
hadde glemt meg(?)
Men de visste ikkje om det var noe VITS
å ta ny CT fordi de klarte ikkje å sette
venflonen.....Nå er legene på ferie og eg
aner retten og sletten ikkje HVA som skal skje.......
Tar en dag av gangen og gjør mitt beste egentlig ....



Men , nå skal eg en tur på senteret
og så er det hjem å strikke videre!


JA! Eg må jo minne akkurat DEG om at det er
STORT Strikketreff neste måned (16.-18.sept)
Her i TANANGER arrangert av MEG!
Dette har eg nå gjort siden 2007
og det er KJEMPEGØY!


Treffet blir i HavørnHallen, Gymsalen blir
fylt opp med garn og me strikker
og koser oss i lokalet ved siden av (Kafeèn)
Det koster kr 400 for hele helgen
og 200 for lørdagen.
Vil DU komme??
Sende meg en MAIL!





Da må du kose deg
og ha ei HERLIGE
HELG!!





Go`klem fra Vibbedille ;))





1 kommentar:

Thatina sa...

Ønsker deg masse god bedring!

klem <3