fredag 19. august 2011

Ha en STRÅÅÅÅLENDE helg ;)

I dag var det Skole Start shopping må ungene....ehee...MEG(?)

Jepp, det ble da NOE på meg også da!

Kunne retten og sletten ikkje DY meg-

Eg bare MÅTTE innom GAPI!



Ellers....Tja.....det ble BÅDE Iphone OG Mac

på Solstråla (koster å starte på v.g) +hun i tastende stund

er på KLE-Shopping med en venninne, Jr fikk FLOTT SkoleSekk +

alt annet nødvendig dill.......*ferdig for i år også*



Så nå tenker ag at Habibi får ta på seg ansvaret

om å fylle kjøleskapet for helga for

EG har TATT helg!




KOS deg og ha en

EVENTYRLIG KOSELIG

helg!





Go`klem fra en SLITEN Vibbedille ;))




2 kommentarer:

Pernilla sa...

Stilig!
Regner med att du danser omkring i stuen nå akkurat som på reklamen, hi hi.
Ønsker deg en riktig koselig helg!
Pernilla

hobbyvenn sa...

Puh, shopping til skolestart kan være temmelig slitsomt. Vi skal ta vår skoleshopping på Kvadrat i år... Ser ut som junior får et flott skoleår med nye lekeapperater. De var jo knallstilige! God helg!