tirsdag 3. juli 2012

En regnfull Sommerdag ;))

Herlig kvelds mat til go`gutter i vekst!
Jepp, i kveld STRÅLTE Jr da det ringte på døra!
En god kamerat var kommet hjemmom fra ferie!

  De var jammen ikkje seine om å planlegge overnatting
og kosemat, så det var bare å svinge seg å få
extra seng på plass og mat/kos på bordet ;))

Nå er det kompis tid på rommet, 
hører de fryder seg ja ;))


Kom til å kikke på denne rare planten i dag, 
er visst en November kaktus......vel.....
her er den iallefall i full blomst i Juli ;)) 


I går var eg å snopte litt nye løpere, lys og annet dill ;)
VURDERER å bytte ut limefargen i stua for en stund.....
KANSKJE! Nå har eg prøvd meg med grått i sofakroken
med en lite innslag av sommer lilla.....Hmmmm
Er jo litt lekkert da(?)

Planen er å male stua nå i sommer
og HVIS eg liker det grå like godt da blir det nok
flere løpere og nye gardiner ;)) 


I dag har eg "Jobbet" hjemme og blitt kvitt en del støv, 
men i kveld er eg fullstendig klar for STRIKKINGS!
Snart ferdig med armøkingene og DA er det ikkje lenge før
eg skal dele bort armene ;))

Etter at eg nå har strikket disse armene er eg ikkje lenger
nervøs for Elfe- syns armene så såååå skumle ut
da eg skummet oppskrifta!
Men så kastet eg meg jo over Driftwood uten å oppdage
at det var samme type arm!
Fixa jo det uten problem hehe

Derfor svirrer det en del garntyper oppi hodet
om dagen, muligens dette blir mitt neste prosjekt!

Stadig noe på gang skal vites!


I kveld er det jo DEN ultimate strikkekveld!

Først er det Grey`s, fortsetter med Privat Praksis
for så å avslutte med Brothers and Sisters!
Herlig!!! Ikkje sant??





KOS deg du også!
Det skal iallefall eg!
DEILIKT!





Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: