lørdag 21. juli 2012

Masse fine og nye farger ;))

Solstråla var i byen og koset med Jr i dag!
Utenom at hun robbet SALGET til fordel for Jr handlet hun
en del GLAD farger til meg!
Depend har jammen mange flotte produkter, 
for ikkje å snakke om supre farger i neglelakk!!

Trenger eg å si at eg sitter med ALLE fargene
på alle neglene mine nå?? *ler*

Har nemligen slitt med neglene mine det siste året!
Etter en lang tid på sondemat i fjor og da meget
flotte negler gitt det rett i dass da eg 
ikkje fikk full pakke med fòr igjen.....
neglene bare smuldret vekk rett og slett!
Nå etter 6 mnd med B-Tonin 
og andre go`saker har eg endelig
fått fine negler med litt lengde og GODE utsikter igjen!
DA er det gøy å leke seg litt hehe 


 Noe annet som er gøy...eller rettere sagt FARLIG
er å nøste opp en Wollmeiser!
ÅÅååå du milde tid den kan erte på seg en
stein der den står på bordet vettu......
IALLEFALL når du like før
har fått et tips om en KNALL kult Sjerf! 
EG bare MÅTTE!
Ja og vanskelig var det slettes ikkje, dette kan man
kalle Piece og Cake! Bli med da vel!
Glimrende hjernedødt strikk til En Fin Dag 
som kommer i kveld kl 22.40TV2 ;))
Før denne filmen skal eg se programmet med
Lippestad-har er en veldig bra mann da ;)) 



Spørs om ikkje Jakken Min må lide litt i kveld, 
skal ærlig innrømmet at det var herlig å strikke på
pinne nr 3 kontra pinne 6-
SAMTIDIG som eg er veldig IVRIG på å få
jakken ferdig, den er bare så SUPER på liksom!

På en annen side er det SØNDAG i morgen, 
værmeldinga sier REGN og KULING og da
er det jammen ikkje så mye mer å gjøre enn......
Å STRIKKE-eller ka du sei??



Jaja, nå skal eg nyte sofakroken resten av kvelden, 
koser meg med deilig kaffi, iskald Redbull 
+ litt godt i skåla, det er jo trossalt LØRDAG ;))






KOS deg masse du og!
Nyt kwellen og ha en skjønn
søndag også!






Go`klem fra en kosete Vibbedille ,)))

2 kommentarer:

Yvonne sa...

kos deg med strikkeriet og fargene!! nyt kvelden! Klem

Bitt@mi sa...

Det blir en veldig flott jakke! Du har jo superfart på pinnene (som alltid). Jeg har også startet på skjerfet, men så måtte jeg bare strikke på et par sokker litt. Tenker jeg tar skjerfet med til Tyrkia, det blir en grei sommerferiestrikk.
Ha en kosemose-sommer videre, og håper været blir bedre hos dere:) Vi har fått sola og bada i dag, og håper på det samme i morra:)
Klemmer!