lørdag 7. juli 2012

KoseligKOooOS og litt fremdrift ;))

Solstråla og eg dro ut på en aldri så liten kjapp
shopperunde i dag-ny koseklær sto på tapetet!!

Selv ble eg dønn forelska i denne OverSize 
SB genseren på MX Sport!
Blir jo akkurat som en nattkjole, og etter en tur innom
Gina Tricot ble det både flere topper, tunika
og deilige tightser-et skikkelig sofakose antrekk hehe 


Ikkje bare DET, men det er LØRDAG også!
*ler* 


Fant denne kule klokka også på Gina Tricot, 
man bare må ha LITT bling!!!

En tur innom Cubus sin kosmetikk avdeling
og handlet neglepleie saker så hjem og ha kvalitetestid
med skjønneste Solstråla ;)) 


I nesten hele går var me ved sjøen!
En HIMMELSK varm og skjønn dag!

Det meste av Tananger består av dybvannskaier 
rundt omkring, dvs MYE fisk ;))


Ble snaut med fisk på meg, 
men JAGGU klarte Habibi å dra 
i land MANGE middager ;))

Ka er vel bedre sprøstekt makrell, 
sure agurker, rømme og NYpoteter??
Mmmmmmm 


Har blitt lite strikking de siste dagen, 
FORDI eg fikk noen kule JuleGave Ideèr!
Dette er en av de, så gjenstår det å se hva det står til slutt!

Kjempekjekt med sånn selvkomponert heklemønster!


Nå er det mer kvalikktid med Solstråla
og heklenåla-er visst noe film på planen her ;))
Guttene mine sitter å spiller på hver sin Pc, 
hver sin lyst og hver sin kos ;))




KOS deg du også
og ha en fin-fin kwell ;))





Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;)))

2 kommentarer:

hedvig sa...

Nå har jeg sett mange slike heklakurver rundt omkring. Bør kanskje forsøke, men er jo ingen hekler!! Din blir kjempefin! :) Klem

siddisisalou sa...

Kjempespennende dette ! Alltid kjekt med julegaveideer .....