torsdag 19. juli 2012

Strikkende Badevakt ;))

Dette er det man kan kalle arrangert bilde hehe
Ble ikkje strikke så mye som ÈN maske *ler*

Men det var Driftwood#2 som fikk bli med på tur i dag-
siden eg trenger en armpinne til Common
den skal kjøpes i morgen ;)
Anyway, eg fungerte som den strikkende badevakta!
Oppdraget gikk ut på å SE, TA BILDER og FILME ;)
Mange koselige timer på hytte sammen med min niese, 
hennes mann og BabyJr ;))

Koste meg masse med BabyJr og HVIS det regner i morgen
er det fordi eg plystra "Når nettene blir lange....."
Jepp, og BabyJr sovna på under 5 min *ler*

Jr kosa seg stort sett i bassenget og på trampolina ;)
Litt oppfrisking av fargen bli det også!



*Jr in Action*

Måtte prøve som en test, men kvaliteten
ble jo elendig når den kom opp i bloggen!
Noen som vet HVORFOR og hva
eg evn må gjøre??

Filmen er knallbra når eg bare ser den på Pc`en



Selv om man kunne se at det var siste rest av de 
norske Jordbæra gikk de rett ned på høykant ;)

Verdens beste luring ;))


Et lite pust i bakken foran Tv gjorde seg etter grillings, 
BabyJr var i sitt ess og Jr har fått bevist at han KAN bli
et godt barnevakt emne.....om noen år.......
Han strøk da han mente at me bare kunne holde
BabyJr i beina og dyppe han i bassenget! hehe

Den 3. gutten her er nevøen min
som bor i Oslo 




Nå sitter eg å summer meg etter en "travel" dag og ser
frem til en hjemmedag i morgen, bortsett fra besøk
på den lokale garnshappa!
Trenger KUN en armpinne som sagt så eg
skal være flink......Habibi skal bli med 
DET sier seg selv hehe



GLEDER meg til neste uke!
Da skal me gjerne LÅNE BabyJr slik
at mamm`en og papp`en kan kose
seg noen timer på GladMat Festivalen ;))





KOS deg
og NYT dagen!!







Go`klem fra en litt sliten Vibbedille ;))

2 kommentarer:

siddisisalou sa...

Så kjekt at Jr fikk kose seg skikkelig i bassengen - tenk å få ha det nesten helt alene !!! Forstår godt at det ikke ble noen strikking - her gjelder det å nyte ungene....

Muffin sa...

En nytelese å se dette innlegget med bading og jordbær, her henger tåka lavt og humøret også (not)