tirsdag 31. mars 2015

Masse gøy å strikke eller hekle i påsken

Foto; Crocketfox.com

Jaja kan jo meddele at i tastende øyeblikk så SNØR det ut, 
ja det er skikkelig SURT & KALDT!  
Bare 3 + grader, blåser og er helt grått og vått!

Ergo, har du samme vær som meg, eller hvis du kan sitte ute i solkroken å kose deg er dette innlegget 
AKKURAT midt i blinken for deg :) 

Eg er skikkelig i jaktemodus på små, kjappe ting som er 
GØY å lage- Jepp, og eg deler villig med meg det 
eg finner på min vei! hehe Det kjekkeste?? 
Jo da, ALT er GRATIS! 

KOS deg masse :) 

Over her er den søteste Minion Egg Warmer ;) 
Er sikker på at den slår til hos småfolket :) 


Foto; One Dog Woof

Disse små Monster Easter Egg falt eg helt for, 
AKKURAT i min gate!
Ååååå kjenner eg TRENGER noen av de!!!


Foto; Krawka

Søte små Egg Warmer som Kyllinger!
Kjappere enn dette går det nesten ikkje an å lage :) 


Foto; Krawka

Selvfølgelig trenger man også Kylling Foreldrene hehe


Foto; Dog Woof.com

Hva med han Olaf Snowman ? 
Fungerer vel like godt i påsken han, ja det SNØR jo! hehe


Foto; Solstrikke

Hvis du ikkje vil lage noe til selve påsken kan du hekle ei skikkelig
Kul Pute! Eg er sikker på at mønsteret også kan brukes til teppe :) 
Stilig var det okke som :) 


Foto; Rosemily

Et slik flott Ten Stitch Blanket har eg mang en gang hatt 
lyst å starte på...
ÈN dag, DA skal eg hoppe i det-for eg syns det er så flott! 
Ja og det skal i stå på flerfarga garn iallefall hehe 
Har noen kilo kan du si hehe


I dag fòr me på butikken omtrent med en gang Jr var utav senga, dermes ble det ikkje noe mat før nå i ettermiddag hehe 
Han var sååå sulten at KUN en
Cowboy Frokost var BRA nok! Han slukte det rått hehe
Herlig med tenåringgutter som er glad i mat :) 

Siden eg ikkj skal noe sted så hopper eg over regel nr 2 
og går rett på nr 3 hehe

Regner med at du er ganske enig i dette?
Eg går foreløpig i tights og en ALT for stor kosegenser, 
men DET er fordi eg skal komme meg under dyna 
og sove et par timer før eg hopper i pysjen ;) 


Håper du har en fin dag og at været
hos deg er bedre enn her hehe 







KOS deg masse og ha
en strålende dag :) 








Go`klem fra en søvnig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: