søndag 1. mars 2015

Petter ER et Eventyr, men HVEM vinner WM?

 Ingen foran, 
Ingen ved siden av,
bare veldig mange bak;
DET er Petter i en spurt!
EG bøyer meg dypt ned i strikketøyet 
og fryder meg over festen han klarte å stelle i stand i innspurten av et 
SUPERT flott VM!

Men, HVEM vinner en WM?




Nok en gang har både Random og eg jobbet, t.o.m på en søndag hehe Den som får en NYDELIG Wollmeise hespe i posten av meg er den som skrev kommentar Nr. 1-Nemligen

GRATULERERMYE, håper den faller i smak :) 
Send meg adressen din på Mail så sender eg den i posten
så fort eg er på Postkontoret ;) 



Hva passer vel bedre i disse VM/WM dager enn å kose seg i nettopp en skikkelig WM genser hehe Vettu ka? 
Det er det MYKESTE av mykeste
eg har på meg, ja selv om det er ull (merino), den følelsen, 
nesten som bomull!
Det burde jo vært noe for den som klør av det meste? 
Kan virkelig ANBEFALES :) 

Du kan jo ta deg en kikk HER på alle DEEEE
utrolig nydelige fargene!!

******

Hadde bare lyst å si èn ting om han Petter;
Om det er sånn at HELE personen skal "dømmes" fordi
om man har begått en feil? ALLE kan jo gjøre det?
Me vet jo alle at han gjorde en feil, men eg tror MYE av
"sirkuset" som utartet seg i etterkant ble skapt av ALLE
de som ropte/hylte høyest......
Tror man skal tenke seg litt om før man bare slår 
en som ALLEREDE ligger ned. 

EG er iallefall VELDIG stolt av å være NORSK i dag ;) 
GRATULERER Northug, DU er iskald og RÅ!

******

Nå har eg faktisk sydd til ALLE brettekantene på Fana, 
ja det tok meg 5 mil hehe
I morgen skal eg bare dampe akkurat sømmene litt så får eg se
når eg er hjemme fra frisøren om det er nok lys ute 
til å gå i skogen å ta bilder, hvis ikkje blir det på tirsdag ;) 
Om eg skal si det selv så ble den virkelig fin og eg likte
måten den "satt" på, MULIG den ble litt lang hehe
God og varm på rompa hehe


Resten av dagen/kwellen skal eg virkelig bare NYTE og kose
meg med Wiola, det vokser stadig vettu og er fortsatt like kjekt ;) 






KOoOS deg masse og NYT
en kaldt, men HERLIG søndag ;) 




"Selvtillit kommer ikkje av
å bestandig ha rett, 
men av å ikke være
redd for å ta feil"





Go`klem fra ei Jublende Glad Vibbedille :) 

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Gratis til den som vant det herlige garnnøstet! Tror jeg vant noe lignende hos deg for etpar år siden.......
Og at Petter vant, ja det var sååååå morro!!!! Jeg satt å strikka ferdig en lue da han spurtet inn, jippiiiii!!!
Man skal aldri sparke en som ligger nede, for det kan faktisk være en selv neste gang. Alle kan gjøre en feil, og så er det bare å prøve igjen på ny!
Er det i morra du skal til frisøren?
Ny uke, nye prøvelser...he he lykke til med Fana genseren din. Gleder meg til å se den. Og Wiolaen din blir helt rå.

Tebasile sa...

Himmel og hav, jeg har vunnet. Tusen takk, nå ble jeg utrolig glad.
Adressen kommer i full fart.

Stor klem

Anonym sa...

Så fin stripete genser! Har du link til mønster?

Hilsen Marianne

Vibbedille sa...

Det er Still Light (Tunika) oppskriften, og den ligger på Ravelry;)
Det er bare å stoppe i tide så blir det en genser :)

Bundingen sa...

Så sannelig vant han igjen den godeste Petter! Synes han lå langt bak til tider og tenkte nok at denne gangen går det ikke, men jeg tok feil, heldigvis. Gratulerer til vinneren av det nydelige garnet!
Så er det bare noen dagers pause til VM i skiskyting. Gleder meg til de dagene også.
Lykke til med kofta!

God, ny uke til deg!

Klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye til vinneren i dag:). Og stor takk til Vibeke som finner på så mye morsomt og som sprer inspirasjon og glede på bloggen sin:). Herlige du, jeg koser meg med bloggen din:).
Nå har jeg aldri klart å bestemme meg for om jeg liker Petter eller ikke men en bra idrettsmann er han. Jeg mener for øvrig det er bra at folk får nye sjanser, og det er flott at idretten holder fast ved og passer på utskuddene sine. Da har sånne som Petter en sjanse til å komme seg på rett kjøl igjen. Vi har flere eksempler på utøvere som har trøblet men greid seg mye pga idretten(vi har selvfølgelig de som ikke har klart seg også og det er jo bare trist).
Hurra for et flott vm, med første gull i laghopp på 22 år og de flotte guttene og jentene som gir så flott underholdning.
Ønsker deg en flott uke og gleder meg til å se fanan din ferdig:).
Klem fra Merete nattugle.