fredag 24. april 2015

A Week from Hell

Noen uker er skikkelig 
BlåMandag hele uka!
Sjelden det skjer her,
men denne uka har faktisk vært ganske tøff!

Heldigvis er det helg nå 
og alt er på bedring;)


Elendigheten startet på mandag da Habibi og Jr var ut
å hentet hjem Pepsi på tilbud, ja det var jo kjempebra!
MEN, når Habibi velger å leke Tarzan og vise seg frem
for Jr, ja da må det jo gå "galt" :) 

Habibi kjøpte 2 pakker med 8 Pepsi, dvs 16 flasker/24 liter, 
da de kom hjem hit tok han like godt 1 pk på hver skulder og SPRANG!
Full fart opp trappen til Jr`s store fryd-bånn gass med andre ord!
Til avslutning løftet han beina og lukket opp dørene med.....
JA, eg burde SERIØST hatt det hele på film! hehe

Men det som skjer er at skulderbladene hans LÅSER seg! *WRÆL!
Eg må ta hys på alle flaskene for armene, 
ja de får han slettes ikkje ned hihi
Får nå omsider lagt han på sofaen og bøyd han litt for at han skal se
noenlunde normal ut hehe Måtte jo "kjefte" litt på an, for ærlig talt, 
han er da slettes ikkje 25 lenger hehe 
Ja selv om EG er det liksom hihi

Du kan si det sånn at han ble bare verre og verre og på onsdag måtte me bare få han til legen, legen lo da han fikk historien, 
tøyde og bøyde litt og sendte han hjem med medusin 
og siden han han egentlig Zzzovet......

Dette vil da si at ALT her hjemme har jo falt på meg.....
DET er jo slettes ikkje eg vant med........EG ER VRAK!!!!

Nå er det heldigvis bedring i sikte så han kommer seg :) 

Men, det har vært TØFT! Eg startet uka i elendig form pga det der
hekkans stoffskifte som er så lavt så eg har virkelig gått på akkord
med meg selv, men er eg i mål med uka gjøremål 
og FEIRINGEN av 13 årsdagen til Jr er i gang :) 
Bare se DEN koselige kwellen me har:



En del skal jo handles når 4 tenåringer toger inn her en fredagskwell på overnatting! 
Men dette er MITT!! hehe 
Eller Habibi og Solstråla sitt og da hehe
MEN, de er absolutt MINE favoritter hehe 
Jaja, selv om eg ikkje spiser de da.....
HVIS eg ikkje får kikk hehe JAMMY! :) 


Solstråla har ofret rommet sitt for anledningen! JuHuuuu
I tastende stund ligger det altså nå 4 tenåringsgutter her med hver sin PS3 kontroll og Gamer så busta fyker :) 
Kan TRO de KOSER seg :) 
Jammen GLAD det er gang og 2 dører mellom oss, 
ja for LYD er en selvfølge hehe


For sikkerhetsskyld har eg bunkret opp med SUKKER, 
ja de må jo for all del ikkje sovne! hehe


Gode og mette er de også og til frokost i morgen blir det en
stabel med pannekaker hehe Jadda, når EG er våken hihi 

Åja, de har fått HVER sin halvannen liter, men den skal de ha til i morgen ettermiddag og eg slipper å fly frem/tilbake 
med flasker og glasser :) 

Du kan si det var ganske så populært med store flasker hehe


Siden det er Game/Film Party ville Jr ikkje ha kaka, 
MEN stripete gele var et møst :) 

Merkelig, men glassene er faktisk helt stripete, 
men her er det "bløri" Jaja
Med vaniljesaus smaker det nok fortreffelig :) 


Eg er straks klar for en kosekwell i kroken min!
Som du ser er det jammen ikkje mye eg 
har tatt i strikketøyet denne uka!
Det er lenge siden det har vært såååå dårlig! 
Men når eg ikkje har laget mat
(Her er alt relativt), ryddet, pleid pasienten, ja da har eg sovet! 

Ser faktisk frem til ei ROLIG helg, med MYE "Me Time" på tapetet, det må bare skje altså :) 

Håper virkelig at DU har hatt ei bedre uke enn meg og at
helga de også blir bra :) 


skal eg puste litt i bakken  mens gutta koser seg ;) 





KOoOS deg masse
og ha en herlig kwell
og ei flott helg :) 




Ps; Tusen Takk for koselige mail denne uka :) 







Go`klem fra ei TOTALT utslitt Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Wenche sa...

Stakkars mann, han har vel lært nå;). Du har jammen stått på denne uka. God helg og god feiring

Lisbeths Verden sa...

Kan bare gå fremover nå ! klem

Sylvia sa...

Det er bare menn som kan klare slikt!
Da skulle du sett den gangen min mann på over 100 kg og litt til, skulle slå salto med ski på beina.....ja, for det klarte han jo i ungdommen. Herregud, at det går an!
Godt at du ordnet opp for resten av familien, men det tar på, ja. Flink du har vært.
Og jeg kan tenke meg gutta koser deg med gaming.....all night long.
Her er det ikke mye rangling. Nå går jeg siste mann i seng, helt kake etter en lang arbeidsuke. Og er nok den første til å våkne. Gleder meg alt til kaffekoppen.
Håper morradagen din blir bra, Vibeke.
Nattaklem .