lørdag 11. april 2015

Knitting in my sleep.....

Har du vært så trøtt at du føler 
du aldri blir helt våken?
Man kan liksom bare snu seg 
rundt og glatt sove 5 t til?
Ganske frustrerende å ikkje 
kjenne seg opplagt og våken!
Sitter liksom bare her å dupper!



Da er det jammen godt at det finnes masse ACTION "der ute" :) 
Ungene her hjemme har jammen fått meg utpå GALSKAPEN!
Vet du hva? EG ELSKER DET! 
Fy søren dette er RÅTT altså, snakk om å få magesug her i kroken hehe Det går fort i svingene og det lukter jammen 
svidd gummi hele tiden hehe

Fast and the Furious filmene er virkelig GØY å ha blitt hektet på! 
De 6 første filmene ser eg nå på PopcornTime, finn det på Google
og last det ned på din Pc også-GLIMRENDE kvalitet :) 

Nr 7 har me en plan for og den skal sees i nærmeste fremtid
*Gleder meg*


Med en blanding av sovetrang og actionfylt kjøring på Pc`en
blir det jammen ikkje mye strikking hehe

Det er til nå kun de 2 stakkarslige rutene 
eg har strikket i kwell hehe
Som du ser blir det en omgang og noen masker i ny & ne......

MEN, eg ER optimist og målet er å få den ferdig i løpet av helga, 
ja hvis eg ikkje sovner hihi *Gjesper*


Mens eg Zzoove i neste 4 i dag, sånn ca 15-19, 
ja DA kokkelerte Habibi deilig middag som ble servert 
da eg sto opp! :) 
Lammestek m/olivengrilla potet, brokkoli og en dæsj Tyttebær :) 

Ja han hadde t.o.m bakt både arabiske brød og frokost horn
til matpakkene til uka-Driftig han der ser du ;) 
Hadde jammen ikkje blitt mye matstell her i heimen
om det var mitt ansvar alene.......Sørgelig! 

Fikk et spørsmål på mail i kwell om eg lider av ME, 
fikk mange gode råd og tips, men eg har heldigvis IKKJE ME :) 
Takk og pris for det, det høres jo veldig kjipt ut å ha, 
stakkars mennesker!

Nei, det er nok "bare" stoffskifte mitt som er ute å seiler.....
EG vet at verdiene på noe som heter TSH er for høye blant annet, 
dette resulterer i STORT behov for søvn og er i grunnen et ganske "vanlig" problem etter total fjerning av Skjoldbruskkjertel. 
Føler meg generelt mørbanka og utslitt.....

Fikk forresten brev fra SUS i dag og eg skal til Spesialist på
Endokrinkirurgisk avd 4.mai-
blir jo spennende å høre hva han har å si.....
I mens får eg jo bare ta meg en blund.....eller flere.......

Men skal eg snurre film og prøve å holde ut
en stund til, har jo et strikketøy å ta hensyn til :) 








Sove godt når tiden er inne
og ha en STRÅLENDE
søndag :) 



Ps: Hvis du har lyst på SØTE makører
i posten, ta en titt HER!





Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: