onsdag 13. mai 2015

È det sommer NÅ?

Eg har ikkje vært ute tidligere denne uka så i dag da eg ble med Solstråla å hentet Jr på skolen så eg jo at verden hadde EXPLODERT!!!!
Åååååå sååå fint det var! Det var GULT over alt :) 

Hele akebakken og marka til bonden ungene var dekke med det sikreste FORsommertegnet som finnes; HESTEBLOMSTER! 
Et VAKKERT skue :) 
La ut film på Snap i dag så for de som vil kan se mer der :) 

Ja, som sagt så har eg ikkje luftet meg tidligere i uken hehe 
Det ble derfor også en tur innom butikken for litt godsaker siden det er FRI i morgen :) 

Av og til blir det sånn, det er en kombinasjon av at Solstråla har bilen på skolen, henter Jr med seg hjem og drar rett på jobb og at min form ikkje er på topp :) 

I går hadde eg et KICK av energi og fikk gjort veldig mye her hjemme og når kwellen kom var eg slips i sofakroken, 
men men er det iallefall rent og ryddig 
(ALT er relativt!) og eg trengte ikkje gjøre noe i dag :) 


Har blitt noen lapper de siste dagene og er nå på 2.runde :) 
Det er altså 6 forskjellige lapper som skal hekles X antall ganger
og eg er ganske så fornøyde ja :) 

Har en sånn DUM skulder som visstnok skyldes at eg var en aktiv
Vannpolospiller som ung, ja den plager meg for tiden......
Eg VET jo at den IKKJE blir bedre før eg gjør noe! Å gjøre NOE betyr en tur til legen for å få en Lidokainsprøyte inn i slimposen, ja du "kjenner" den sprøyta kan du si, 
men AKK så himmelsk det er etterpå!
Nå tror eg det er 3 år siden sist eg fikk ei, og eg VET jo som sagt  at dette bare blir verre og verre før eg gjør noe, men det er SÅÅÅ tiltak liksom, akkurat som om eg ikkje går NOK til legen allerede......Neste uke kanskje?
Derfor har det blitt mest hekling denne uka, for de sier at strikking kan "slite" mer? Ikkje at eg merke noe sånn egentlig.....
Jaja, Pytt Pytt :) 


er eg uansett klar for kwellen og det at det er FRI i morgen, 
ja DET er såååå herlig! 
Værmeldinga til 17.mai er det verre med......
Jr har gitt KLAR beskjed: Han vil IKKJE i toget 
om det plasker ned! Da er det bare å krysse fingrene og HÅPE at Nelly Joiner oss og at det i det minste blir opphold slik at Sukkerspinnet ikkje blir vått! hehe 






KOoOS deg masse, sleng beina
på bordet og ha en 
HERLIGE KWELL :) 







Go`klem fra den enarmede Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Hilde sa...

Har sendt deg en forespørsel på Snap for en tid tilbake men det står fortsatt Pending på den. Enten vil du ikke ha meg eller så har du ikke sett meg �� Hehe, ditt valg uansett, tenkte bare nevne det jeg da �� Klarer knapt gå utfor døra her jeg for jeg er så allergisk mot bjørka, det snører seg så i halsen og brystet. Legen her vil ikke gi meg astmamedisin som var så effektiv, så jeg får bare unngå hhagevandringen rundt huset i alle fall denne tiden �� Bor jo omtrent i skogen. ☺

Vibbedille sa...

Hmmm merkelig, dette må eg sjekke opp. Helt ærlig å skjønner eg ikkje det der når eg søker opp personer på Snap, eg finner liksom vedkomne, men eg får de ikkje i lista hehe

Heter du HekleHilde på Snap? For det navnet har eg på lista ser du, hvis ikkje hva heter du der? Så kan eg prøve å søke deg opp for å se om eg får det til :) Eg vil SNAPPE med alle eg :)

Måtte vært fryktelig VONDT å være alergisk og ikkje kan nyte det å være ute om våren! Hvis det er mye bjørkpollen så kjenner eg det bare litt i øynene, men ikkje mer enn at eg kan være ute :)

KOS deg og ha en deilige dag og me får nok fixet den Snappegreia :)

Vibbedille sa...

Nå fant eg jo ei LAAAAAANG liste over personer som eg måtte godkjenne! WOW! Kanskje du var en av de? Eg har iallefall Godkjent alle :) Jippi! Mange nye Snappevenner-herlig!

Hilde sa...

Ugla1977 Er som regel en Ugla overalt jeg 😉

Er en sånn ekstremallergiker jeg.. får kortison to ganger i året. Uten den hadde jeg vært sengeliggende med influensasymptomer. Så jeg har det ikke så ille blir bare trang i halsen ved bjørketrær. Noe kløe i øynene. Får bare supplere med nesespray og allergitablett ☺

En finfin sprettedag til deg og ☺