onsdag 19. januar 2011

Kafè, kos og Engel!!!

I går kveld var det tid for KAFÈ igjen!
ALLTID like KOSELIG å treffe damene igjen!!

Tilfluksstedet vårt har for tiden blitt
Kystkulturen og DER er det skikkelig KOSELIG!!
Mulig me blir her for alltid,
men man vet aldri om det dukker opp et sted
hvor me kan henge opp "KrabbeLoft" skiltet igjen!

Det viktigste er at me STOOOR koser oss!


Her kan du se;
Det er INGENTING å si på oppverting og kos!!



VERRE er det med oss som trenger FRISK luft!
hehe


Du vet at det finnes ENGLER??
Jepp, det gjør det faktisk!!


Du husker kanskje at eg etterlyste en halvmeter av dette
blåe garnet? Det tok jammen ikkje mangen timene
før
Ann Karin Kvernmo hadde sendt avgårde en dott!
TUSEN takk, nå skal hullet fixes!!





I dag har eg vært HUSMOR!! hehe
"Laget"
Sursild og greier! hehe
Dette er den lettvindte måten!
MÅÅÅ bare ha MASSE løk oppi,
dette er skikkelig godt!!!




Den ANDRE delen av Husmor-genet lar eg ligge-
IALLEFALL når det er SOL!!!
Jepp, for mørk møbler OG sol = PYTON!!!

Ser det ikkje så godt her, men skal jaggu
hilse deg å si at HER er det støv gitt!!

Så i dag fikk skyggesiden av stua et møte med filla,
HÅPER eg på overskyet vær i morgen slik
at resten kan tas hehe




Lovet å vise "Kunsten" til Jr,
syns har er skikkelig tålmodig eg!
Dette har han dreisen på!

*****

OK, litt Update på de siste dagen,
kanskje er DU en av de som slet med å komme inn hit?
Fant ut at "Blogglisten.no" linken skapte trøbbel!
Har sendt 2 mail til Blogglisten for å "høre"
om de kan se på problemet, men ingen respons så langt!

Er jo litt gøy å følge med på kurvene der inne
så på blogglisten vil eg gjerne igjen.
Er det nå og da, men uten statistikk, jaja.

Ang det "Herlige" såret mitt så fikk en endelig
tak i Legen, eller HAN fikk tak i meg hehe
Det var nok Brennkopp ja, og nå har det kommet 2 til......
Skulle begynne med Brulidine og Pyricept i noen dager,
ble det verre måtte eg få sterkere skyts, sa han.
Så da får eg jo bare se da!??
Føler hele ansiktet har feber og KLØR,
men har egentlig veldig lite vondt av det,
så det går nok over i likeste laget....regner eg med ;))

Dotten vokser, skal straks få fart på fjeset tenker eg,
men Jr ble "lei" seg når han så sokkene sin ble
liggende den ene dagen etter den andre så
prioriteres DEN i dag!
Ferdig med hælen så nå er det KUN leggen veien!

Da skal eg fortsette med mitt her
i Gyngestolen, så da må du også

KOOOSE deg
og NYYYTE dagen!!


Go`klem fra Vibbedille ;))

Kan noen fortelle meg hvorfor ikkje hele innlegget mitt legger seg i TIMES!??
Skjønner ikkje bæret!!!
EG legger først inn bildene og så skriver eg mellom bilder og redigere
teksten etter hvert, men det er KUN den første BOLKEN
med tekst som blir riktig.......sukk,noe gjør eg tydeligvis feil! HJELP??

Ingen kommentarer: