fredag 28. januar 2011

RETT ut på glatt isen...IGJEN!!!

Dette er SKIKKELIG fredags KOOOS!
*Knaske di knask*

Jadda, det er GANSKE glatt her utpå isen......
Eg slutte altså....eg TAPER hver eneste gang hehe
Eller, så lenge eg ikkje SKADER noen

trenger eg vel ikkje slutte?? *ler*

Eg har en HAUG med Uferdige tepper,
og GARANTERT at eg kunne laget et av
til et Gyngestol teppe, men......NEI!
Eg bare MÅTTE starte på et NYTT!

Har GOD grunn også da hehe

Trenger et teppe med GODT "hold"
og det tror eg at eg får med dette *Uskyldige øyne*



Eg fant en del Østland/Safir og når eg da
bruker nål nr 3 blir det ganske fast og stabilt.
Må huske på at dette skal eg sitte og gnikke

og gnege på HVER dag, ikkje fint om det
blir utslitt i setet første uka? NOP!

Er fortsatt litt i utprøvingsfasen,
men TROOOOR eg ramler ned på

lappene med brunt i midten.
Ser veldig hardt ut på bilde, men det er sjokoladebrunt da.

Har litt problem med den rosa der.......blir litt
sånn kunstig på en måte....hmmmmm
De brune har eg også brukt i en pute her i stua
så der går DEN igjen på en måte.
*Hekler videre*


Åja, du lurer gjerne på om det finnes
en oppskrift på disse KULE og ENKLE lappene?
Jepp, det gjør det vettu, de heter faktisk

RubyHex og det beste er som kjent GRATIS!


Så hvis du ikkje fikk lyst å prøve NÅ,
GARANTERT at du får det om ei stund hehe



Vettu ka?
KOS deg og ha en
STRÅLANDE kwell!!




Skikkelig GOD klem fra Vibbedille;))

8 kommentarer:

Liss sa...

Godt at du ikke skadet deg når du falt på isen. Teppet blir fint, og, som du sier, det brune gjør mest av seg i midten :))
Lykke til!

Epletreet sa...

Kjempefine lapper. Jeg er ikke en hekler, men nå er linken lagret. Kanskje jeg skal prøve?

Kristin72 sa...

Kan du ikke smugle inn en rosa i blant da??? Bare for å skape litt liv, alt må jo ikke være strømlinjeforma vel ??? he he. Ha en riktig god helg :)))

Ann Karin sa...

Å hekkan. Du lage møye fint altså. Friste,friste : )))

Hildegunn sa...

Utrolig flotte farger du har brukt på lappene, tenker det blir fint med både rosa og brunt i midten! Ønsker deg en knallflott helg!

Klem

gyldenkron sa...

Dette kommer til å bli et knall teppe. Nå må du bare bli ferdig med det da... ;) God helg til deg og dine

Wenche sa...

Det blir et fint teppe. Gå for brunfargen:)

jannelea sa...

Juhuuu!
Jeg er også på lappekjøret - igjen!
Sånn kan det gå!
Flotte lapper dette da! Elsker den grønne avslutningen din! God helg!