fredag 21. januar 2011

Mange typer KOS!!!

Jr er SÅÅÅÅ fornøyd i kveld!
Solstråla laget egen "Bruker" til han på hennes PC!
Så dette er jo da FØRSTE skritt til egen maskin!

Så i dag ble det dynekos i sofaen
men Harry Potter på skjermen!
STAS!!



Puzi hoppet opp i Gyngestolen MIN
og la seg skikkelig GODT til rette både oppå
boka OG hekletøyet mitt!!!


Siden eg ikkje har hjerte til å kaste henne vekk
Fant eg ut at eg skulle praktisere litt.....



.....EGEN KOS!!!
En time på badet ALENE er virkelig
en DYREBAR tid!!
Det TYPISKE er jo at det er ALLTID noen
som skal på do etc.
Nytter ikkje for meg å si at me har "lille" doen i gangen hehe
NOP, for den er nemligen alt for KALD hehe



Men, TOPPENKOS skjer her!
Her foregår det meste som du ser.
DIGGER den nye "kroken" min!


Her skal eg tilbringe resten av kwellen, tenkte eg!



Planen er at Solstråla og eg skal se FILM!
ME LIKE!!!

Da blir det MYE hekletid og eg har en reell
sjanse til å få ferdig LAMA!!
JUHUUUU


JA, vet DU hva det VIKTIGSTE eg?? Ikkje?


EN trenger INGEN........



........PENGER for å KOOOSE!!
Det er fullstendig GRATIS!!!
Troo det eller ei!!



Det gjelder bare å SE mulighetene,
gripe den og rett og slett bare NYYYTE!!
Eneste tilbehøre, for min del er:
Habibi, ungene, ei kanne kaffi og noe garn!
THEN I`m IN HEAVEN!! hehe
Så nå må eg tilbake til heklenåla!



Kos deg med DITT & DINE,
og begynn å sett pris på de SMÅ tingene,
de gir en utrolig STOR glede!!






En LYKKELIG klem fra Vibbedille ;))








Jeg har plassert min blogg i http://bloggurat.net/kart/registrere/10429/sola">Sola> på http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart!


2 kommentarer:

Randis side sa...

Høres ut for at du får en koooselig kveld :) Fant deg på nett her om dagen og forelsket meg, i dine flotte hekledyr. Har tatt den friheten og nevne deg i blogginnlegget mitt i kveld :) Håper det går greit. Ha en fin kveld!

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg!! Og, så sant, så sant, det skal så utruleg lite til for å ha det koseleg, føle seg trygg og slappe av. Ønskjer deg og dine ei fortsatt fin helg.