lørdag 5. mars 2011

NÅ er eg på VIDE veier gitt!!!!!




Som vanlig vil ikkje bilde MIN vei hehe,
MEN her SER du GALSKAPEN!!!


I det samme heftet som Blomsterkjolen fant eg denne.......
satt å Grublet litt før eg fòr inn på lageret......
Hadde eg NOE som kunne passe tro??
Å JOOooooo da, klart eg fant, til min egen
frustrerte lykke.......blir jo helt tullete her eg sitter!!!
EN KJOLE TIL?????
Ja ja, denne bør jo gå kjapt?
Evilla og Mohair fra Karen Noe på pinne 5/6?
Lyder jo fristende!!!


Kommer til å prøve meg, og for at eg skal FORTSETTE
denne over målstreken er det NØDT å bli KULE striper!!


Har nå hatt disse 600 grammene med Evilla
liggende i vel 3 år, men aldri funnet egnet
prosjekt, så kanskje det er eg skal slå til??


Følg den VILLE GALSKAPEN
videre her på bloggen *smile lurt*


Da fortsetter eg den "disiplinerte"
viljestyrken på alpakka blomstene!!!


Eg vibrerer og har problem med å Gynge *ler*


Ha en fortsatt HERLIG kveld
og KOS deg med "Spellemann"



Go`klem fra en "feil" montert Vibbedille ;))

1 kommentar:

Hedvig sa...

Wow, Vibbe! Denne blir virkelig lekker!