mandag 14. mars 2011

Teller på fingrene ;))

Da er eg ENDELIG kommet til fingrene
Ringwood Gloves .......etter 3 forsøk.....


Problemet var pinnene, men til slutt endte
eg på pinne 3 og LITEN rundpinne!
Da ble det veldig jevnt og fint!



Det ENESTE som eg kan sette fingeren på
er at muligens linningen ble litt vid, men pytt pytt.
På neste par får eg heller strikke den på p 2,5 ;)


Fant en passende SUPER lekker keramikk knapp!
Strikket ikkje knapphull, da de har ingen fungsjon
så eg sydde bare knappen fast gjennom begge lagene.
Enkelt og greit!




Kvelden ble innledet med IDIOTEN sammen med Jr,
eg har lovet han revansje i morgen hehe
Sikkert litt kjipt å være "Idioten" som måtte legge seg *ler*


*****


Ok, da var mandagen over gitt,
i morgen er det tirsdag og Strikke Kafè igjen.
Håper magen tillater at eg tar meg en tur.......
Skal prøve igjen i morgen å få legen på tråden......



Har forresten laget meg en
epla butikk i kwell! JUHUUUU
Så får eg se hva DET blir til, SPENNENDE iallefall!



Men , nå skal eg kose meg med litt fingerstrikk.
Koselig og KJAPT strikk det.



KOS deg og ha ei
EVENTYRLIG uke videre



Go`klem Fra Vibbedille ;))



5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Så lekre de blir! Hvor har du kjøpt de blå "greiene"? jeg har lett etter slike, men det er jo håpløst når jeg ikke aner hva de heter.

Skjønner godt at jr vil ha revansje ja! Er slettes ikke noe moro å tape og så ikke få revansje, men samtidig er det nok verre om han hadde tapt TO ganger før han la seg.

Kos deg i morgen! Jeg krysser fingrene for at magen holder!

hobbyvenn sa...

Hanskene dine kommer til å bli kjempefine! Lekker farge, og perfekt knapp også..

Fru Keilegavlen sa...

Dei vert nydelege og ein fantastisk flott knapp! Artig å spele idioten. ;)

Line Kristine sa...

Kjempefin farge! Spør som Lisbeth; Hvor har du kjøpt de blå "greiene"? ;)

Vibbedille sa...

De blå greiene har eg kjøpt hos www.123knit.com Helt geniale til sitt bruk ;))