lørdag 14. mai 2011

Eg regnfull lørdag ;))

Da er det lørdag!

Og lørdag er tid for KOOOSE mat!!!

Habibi har disket opp med en del kilo

Pajèla, noe som er FANTASTISK herlig!

Måtte smake litt og det var MMmmmmmm,

men tror eg skal styre unna en stund til.....




Her er det ris, erter, gulrøtter, kylling, reker, mais og chilli.
Habibi sin spesialitet!





Så har Jr og eg laget en liten film! IGJEN hehe



Så nå er eg KLAR i Gyngestolen med strikketøyet!
Det er Baby Rib som det skal strikkes på,
har nå felt av for ermene så nå er det straks
bare beine veien! Tro om eg ikkje skal få inn inn
brun-duse elementer!

Har tenkt å bestille noen spesielle knapper
fra DISSE kreative damene!!!
Et delikat plagg til en liten prins
ha spesial lagede knapper, ikkje sant??


Det har regnet i bøtter og spann HELE dagen,
så Jr og eg har vært i PYSJ hele dagen og sett film!
Først så me Legenden om Vaktuglene og så var det
Asfalt Englene og nå blir det litt rabalder med Tjorven


En KOSELIG lørdag altså!!




Vettu hva?
Da må DU og kose deg og ha en
HERLIGE lørdags kwell!!




Go`klem fra en fornøyd Vibbedille & Jr





4 kommentarer:

Irene sa...

nam-nam - dette så godt ut! Ha en flott lørdagskveld :-D

PerJorun sa...

Herlig dag. Ønsker meg en pysj og filmdag jeg også. Skal iallefall ha med pysj når jeg kommer :)

Maria Isabel sa...

Så søte dere er :D Det regner her i Oslo og, akkurat nå så plasker det ned! Men jeg er jo ikke ute uansett, så sitter å koser meg under teppet mitt, og venter på at gubben skal komme hjem med litt ekstra lørdagskos, som jeg håper er noen form for kake, hehe ;) Fortsatt god helg til dere og :D

Sølvis blog sa...

Koselig liten filmhilsen dere har laget. Vi har det samme strålende pissværet her nord for dovre også hvis det kan være noen trøst - og det skal visst holde seg slik helt itl neste helg. Godt syvær kaller jeg det.