mandag 30. mai 2011

NÅ skal det TRYLLES!!!!

Da var Harry Potter staven ferdig


og Jr er helt i ekstase!!!




Trylleformlene flyr rundt i leiligheten om dagen






Håndtaket er Jr sitt eget håndtrykk,
så den passer liksom kun til han! KULT!

Dette fikk me til med å surre avispapir rundt
som me først duppet i tapetlim-GENIALT!



På selve staven surret eg noe ullgarn rundt,
og det ble en BRA effekt da det ble malt!

Brukte vanlig Hobbymaling (denne var med lakk)

Må si eg ble veldig fornøyd med resultatet!





er det SISTE innspurt på sokkene!
Du er vel blitt like lei av dem som eg hehe
Men, KULE; det blir de!
Håper de faller i smak hos mottaker også!




Etter disse er vel bare å kaste seg over Drops sjalet igjen.......



Ellers er det MYE eg VIL og bare strikke!!!!
Som f.eks DENNE og DENNE!
Ja det er mange flere ting, men finner de ikkje på Ravery!
Er veldig annige om dagen på Still Lighten min også!
DEN skal eg klare å putte innimellom.....tenker eg!!



fikk eg en koselig beskjed her om dagen,
eg var blitt kåret til ukas blogg HER inne!
Blei jo såååå øvejidde vettu!
Ta en titt, mange flotte blogger her å KOSE seg med!!



Noe annet koselig som skjedde var at TV VEST
ringte meg i dag! De lurte på om det var eg som leverte
ullklær til prematur avd på SUS!
Ja, for de ville veldig gjerne lage en reportasje ved neste levering!
SÅ GØY DA!



Men nå?
skal eg bare lene meg godt tilbake
i Gyngestolen og strikke videre på sokkene!
Med andre ord; KOSE MEG!!!






Og DU?
KOS deg og NYT
ei FLOTTERS uke!!






Go`klem fra en GLAD Vibbedille!!







3 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Kjempetøff HP-stav. Så kreativ du er. Sokkene til din bror blir kjempefine. Og jakken du vil strikke var bare helt nydelig. Veldig fristende...

Ingrid Jeanette Lomeland sa...

eg vil åg ha ein tryllestav!

Bitt@mi sa...

Super Harry Potter tryllestav - ikke rart jr ble begeistret:-)
Fine sokker igjen, håper broren din også synes det.
Nå er det kvelden her, er skikkelig kveldstrøtt for tiden. Må være været... :-S
God natt, og klæm fra meg!