onsdag 4. mai 2011

Koselig bursdag & HERLIG garn ;))

Hmmmmm kan man ha det BEDRE??


Vel...LITT muligens, nordavinden var LITT kald,


ellers var det HIMMELSK å sitte ute med kaffien!






I kwell var me i bursdag til min skjønne niese,


SWEET 16!!! Herlige alder.....ehee.......hehe







Min noe eldre niese LK er 27 og venter sitt første barn
i september, Trym blir navnet på Prinsen *sukker*
Så nå har eg PLYNDRET "Vibbedille Shoppen" og
jammen hadde eg ikkje de RIKTIGE fargene
i både BÅNSULL og NØSTEBARN !!!
*Desperat IVRIG*



Har ALIKEVEL snopet litt i de NYE fargene i ARWETTA!
Det er HELT naturlig at eg trengte det!????




Litt bedre, omtrent 100% farge.

Vet ennå ikkje HVA, men Babytøy er det GARANTER å bli!







Den vordende mamma og eg er skjønt ENIG

i at NØSTEBARN klær er et MØST og hjertet

mitt gjorde et HOPP!
*My kind of mamy* sukker






Selv sitter hun å strikke fra MYK START og er

fullstendig oppslukt! HERLIG!!


Da har dagen i grunnen vært veldig fin!


Eg har T.O.M farget HÅRET!!!!

så da skal ikkje eg klage!!!







Nå skal eg KOOOSE meg og ha

en FIN kwell!! STRIKKE!!!







KOS deg DU også!
NYYYT KWELLEN!!!








Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;))





4 kommentarer:

Unknown sa...

Så mye flott garn du har fått deg. Fint å se hva du får ut av dette. :))

Karipia sa...

Herlig garn.....blir koselig med litt babystrikk:))
Har babystrikk på pinnene jeg også nå, men hod meg er det joooooosa:))hihihi

Bitt@mi sa...

Herlig garn til babyklær du har funnet fram. Det blir vel noe skikkelig flott, og Nøstebarnboka er så innholdsrik:-)
Ang. kjolen din; jeg lurer på om den "stikker" i den ulla der? Selv har jeg vurdert å kjøpe forskjellige hesper Lucca, i den tykkeste merino'en. Tenkte å bestille i flere omganger, og i mange herlig farger. Er litt redd at vanlig ull skal stikke... :-S
Ønsker deg en flott dag! Klemmer i fleng fra nord:-)

Fru Keilegavlen sa...

Så mykje flott garn!! Og så mykje spennande garn som eg aldri har prøvd. Nøstebarn er jo definitivt eit must. Men arwetta og bånsull har eg aldri prøvd. Spennande! Gler meg til å sjå kva du tryller fram.