torsdag 24. november 2011

En laaang dag!!!

Var i grunnen ganske så "fresch" og opplagt da dagen startet,
men FY SØREN det ble en dag i KØ!!!

Eneste stedet som til en forundring var KØ-LØST var
hos legen min!! Det har vel  ALDRI skjedd før!

Skal tilbake neste uke for flere prøver-
var tydeligvis ikkje fastende etter 2 kopp kaffi hehe
Er visst muligens på vei mot underernæring........igjen.......
Jaja eg GLEDER meg nå til 
kalkunen på Julaften for det om! 


Underernæring eller ei, sjokolade er GØY å handle-
IALLEFALLelkjøp! hehe Jepp, stemmer det!
Mye billigere der enn f.eks "Dropsen"!!!
Hjelper jo veldig på da at Solstråla jobber der i tillegg!

Nå gjernstår det å se hvor lenge det varer........*ler* 


BabyJr sine merkelapper kom i dag, 
ble jo ganske søte de da?
Gjør seg nok i nakken/linningen 
på små søøøøte Bugga klær hehe

Disse lappene kan du designe selv HER INNE!  
(Eg betalte vel en ca 240,- inkl porto og da fikk eg 100 stk) 


Dukket flere kjekke ting opp i Posten i dag!
Kan jo bare vise min da, men eg ble veldig fornøyd
med fargen og eller hele pakka!

Kan vise de andre etter Jul i tilfellet.
Du kan nemlige designe de med bilder på og nå ser du! 


På innsiden kan du også bestemme 
hva du vil ha og hvor mye+
alle fargene på sidene kan du bestemme.
SUPER julegave spør du meg!
Klikk deg inn HER om det er noe for deg.


Eg er såååå sliten i kveld......
Har stått i kø, kjøøøørt i og sittet i KØØØØ!
Det har regna, det var MØRKT, ja i det hele tatt PYTON ute!
Men lege, apotek og levering av sykemelding er jo ting
man bare   ordne opp i! Hadde jo ikkje hjerte til
å sende Solstråla avgårde med bussen når hun ikkje er god.
Me har det alltid koselig på tur, så det gikk jo greit, 
men NÅÅÅÅ skal beina høyt og strikketøyet frem!

Nærmer meg faktisk SLUTTEN på det LANGE sjerfet!
YHAAAA!



KOOOOS deg og ha en 
HERLIG kwell!!!



(I morgen skal Julepyntet opp fra garasjen!!!
Så eg satser på FERDIG Julestue lørdag kveld)
HO HO HO 



Go`klem fra en litt sliten Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Vanja sa...

Juhuu.

Den kalenderdagboken er bare såååååå fin, jeg har hatt sånn de siste 4 årene og er superfornøyd.Og det er en ny en på vei til meg også.

Jeg er derimot ikke så fornøyd med at du begynner å bli underernært igjen. :(((((((

Du får putte i deg alt du klarer av snop og annen næringsrik mat. :)

Ha en fortsatt fiiiin kveld.

Maria Isabel sa...

Uffda, det med underernæring er ikke bra!! De har sånne nutridrikker på apoteket som kanskje kunne passet for deg!? Kan jeg spørre hva det er som gjør deg syk? tror jeg har nevnt det før at jeg for tiden er syk selv i magen :S

Håper du og dine får en strålende første søndag i advent til helgen :) Her skal det også pyntes til da :)

Klem :O)