fredag 25. november 2011

HO HO Jul i Stua HO HO

Det ble litt ny advents pynt i år og det ble jo
ganske  så koselig da.


Disse 3 lysene brenner hele Jula og me tenker på
Sv.mor og Sv.far som me mistet Julen 2006
og lillebror til Habibi som ble drept våren 2007.
Det var et HEFTIG år kan man si......  


Fant et GIGANSTISK kubbelys
som får ruve på spisebordet 


Noe dårlig bilde, men Trollhasselen kom til sin rett.
Har planer om å strikke flere kuler+
den nye ADVENTSKALENDEREN  er på vei. 


Disse 2 flasknissene strikket eg til min far for noen år siden, 
men da han døde i vår kom de hit til oss
Skikkelig søte!  


Mer pynt på gulvet Ho ho ho  


Når me nå har kost oss i Julestua kan me krype
godt oppi en ny  MARIUS SENG!
Dette sengtøyet var HERLIG, litt sånn flanell aktig!
KJEMPE HERLIG!!! 

I morgen skal kjøkkenet får en omgang
for planen er pepperkakehus og pepperkaker.
Har nemligen fått de nye formen i posten+ masse matfarger!
DET blir gøy, for noen skal pakkes i cellofanposer
til førJulsgaver til litt venner og kjente ;))

Det aller aller BESTE er at eg fikk i box en
del Julegaver i går! Så nå er det egentlig
bare sånne kosegaver igjen ;))
Og de skal STRIKKES <3 


NÅ skal eg NYTE fredags roen
og BARE nyyyyte roen i stua!


KOS deg masse du også!!!


Go`førJuls klem fra Vibbedille ;))


4 kommentarer:

Emme sa...

Så koselig, nå fikk jeg endelig litt julestemning her :)

hilde sa...

Så koselig det var.
Må nok finne frem pynten jeg også no!

klemz

Maria Isabel sa...

Så mye utrolig koselig pynt :) Nå har gubben hentet opp alle... ALLE eskene med julepynt her også.. så nå mangler vi bare å rydde ferdig og vaske leiligheten, så skal det pyntes, wohoo :D Gleder meg enda mer når jeg ser bildene dine :)

Klem :O)

Bodil sa...

Så koseleg du har pynta :) Ynskjer deg ei god adventshelg :)